lasus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 kan det skje noe galt vis e underklokker en cpu under 200 fsb ? Tusentakk for alle svar eg får ( visst det blir noen da ? ) Lenke til kommentar
Sofakommandanten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 absolutt ikkje. då vil jo cpu'en jobbe seinare, og bli mykje kallare. Men kvifor Underklokke? Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ingenting kommer til å bli ødelagt på noe vis, nei. Men spenningen bør alltid tilpasses den klokkefrekvensen man kjører på, ettersom den verken bør være for høy eller for lav. Temperaturen vil nok ikke gå så veldig ned hvis man ikke reduserer spenningen i samme slengen. Gjør man det vil man se en forandring i temperaturen, som jo kan være gunstig hvis man ønsker en særlig stillegående maskin. Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg prøvde å underklokke for å se hvordan forskjellen var, og jeg kunne ikke klokke under 1.6 mhertz, da stoppet pc'n. Jeg aner ikke hvorfor, men synes det er rart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg prøvde å underklokke for å se hvordan forskjellen var, og jeg kunne ikke klokke under 1.6 mhertz, da stoppet pc'n. Jeg aner ikke hvorfor, men synes det er rart 1.6 mhz eller ghz ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 1,6ghertz Tenkte meg det var en leif ute å gjikk Lenke til kommentar
lasus Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Men kvifor Underklokke? det vil du ikke vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå