henriklh Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Får ikke POST på nytt hovedkort ASUS A7N266-VM (Nvidia basert kort med innebygget audio, video, LAN). Bruker en AMD Duron 1,2 GHz CPU og 256 MB DDR 266 minne. Det finnes fire kombinasjoner for hastighet mot CPU og minne på hovedkortet. Har prøvd flere (100/100, 100/133, 133/133). Hovedkortet "lyser" og diskene får strøm (starter). Det kommer ingen lydsignaler, så det skal vel i teorien bety at det er noe grunnleggende galt: Hovedkort eller CPU. Hva greier egentlig hovedkortet å gjøre uten CPU? Kan det være hovedkortet, eller er det mest sannsynlig CPUen? [ Denne Melding var redigert av: henriklh på 2002-07-28 13:04 ] Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg hadde sånt problemet ingen lyd, samme problem som deg, jeg fant det var CPU som var død, sikkert din også, visste du at Hovedkortet er avhengig av CPU for å sende ut lyder. Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Takk for innspillet. Da prøver jeg å fikse det først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå