hifiking Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Jeg kjøpte et kabinett til serveren min, og så tenkte jeg at kanskje xboxen passer inni lillebroren. Etter mye strev og mange sukkerbiter er den endelig på plass med en 80GB disk. Flere bilder lengre ned på siden. Endret 17. august 2005 av hifiking Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nice! Du har ikke noen bilder av selve prosessen da, hvordan du har lagt de forskjellige komponentene inni racket? Hva gjorde du for å få konvertert game-portene til USB? Får man kjøpt overganger noe sted, lik den du har på bildet ditt? Og hva av USB-enheter kan man egentlig koble til en (moddet) Xbox? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Nice! Du har ikke noen bilder av selve prosessen da, hvordan du har lagt de forskjellige komponentene inni racket? Hva gjorde du for å få konvertert game-portene til USB? Får man kjøpt overganger noe sted, lik den du har på bildet ditt? Og hva av USB-enheter kan man egentlig koble til en (moddet) Xbox? Takk. Som sagt kommer det flere bilder da kameraet vokner til liv igjen. Game-portene er egentlig bare usb-porter, så jeg koblet bare usb-porten i kabinettet til hovedkortet i xboxen. Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men det kommer nok til nytte en dag :- ) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så bedre ut enn originalen, ingen tvil om det. Gleder meg til flere bilder av vidunderet Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har samme kabinett... Det nye altså. Hadde vært glimrende å få nytt kabinett til Xboxen min, men da måtte det blitt HTPC kabinett. Noe som passer bra, siden jeg bare bruker den til å se på video fra filserveren min. Men da kunne jeg jo like godt bygget en HTPC... Faen, dette kan ha blitt en dyr post! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, er hjemmom for å svare på studiplass, så det tar nok enda noen uker før jeg får lagt ut bilder. Driver å bygger brygge i ferien. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Biiiilder?! Det så konge ut! Ser jo ikke at det er en X-Box da! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tenkte på å gjøre det med det gamle kabinettet mitt:D Hvordan åpner du en X-box? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tenkte på å gjøre det med det gamle kabinettet mitt:D Hvordan åpner du en X-box? Med et brekkjern og litt fantasi Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Sånn ser en Xbox ut etter at den har blitt åpnet for å få innmaten montert i et PC-kabinett: (Edit: Dette ble gjort i dårlig lys på TG, med en Leatherman som stort sett eneste verktøy... ) Endret 21. juli 2005 av asdfteam Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hmm....jeg hadde ikke lyst å ødelegge hoved kabinettet Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ha ha, genialt! :!: Og nå, neste utfordring: Bygge en PC inn i Xbox kabinettet... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Sånn da skal jeg legge ut bilder :-) Her er et (u)oversiktsbilde Er veldig fornøyd med strømforsyningsplasseringen :-) Festet PSU med det jeg fant... Sukkerbiter er en del av den nødvendige innmaten da kabinettet er dobbelt så stort som det orginale, alle kabler er sjøtet med nettverkskabel. Har byttet ut noen av gamekontroller portene med usb for fremtidig anvendelse, right :-) Dremel og masse superlim fikser biffen da portene skal festes På knapp og rød eject knapp :-) En førstehåndserfaring har lært med at man får en rar prikkende følelse i hånda resten av kvelden etter å ha vært borti den saken der uten at noen forholdsregler er tatt, noe (som å koble av strømmen) lærer man aldri Den fungere bra og har 80 GB HD i den :- ) Siste nytt, hver gang jeg kobler den gule kabelen fra xbox`en til TV`n går strømmen i hele huset. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ser bra ut dette ja, men er det reset-knapp, elle eject-knapp? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Ser bra ut dette ja, men er det reset-knapp, elle eject-knapp? Det er en undercover eject-knapp :-) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den koblingen med 230V kablene så ikke helt trygg ut. Du skal vel lodde det fast? Hvis det ikke er god kontakt er det større brannfare. Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Siste nytt, hver gang jeg kobler den gule kabelen fra xbox`en til TV`n går strømmen i hele huset. jordfeil eller? hva slår ut? Endret 25. august 2005 av capy Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Jordfeilbryteren slår ut ja. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) du kan jo begynne med å jorde pungtet mellom L og N på den kontakten som ikke er så veeldig isolert, se om det hjelper. Endret 25. august 2005 av capy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå