Gå til innhold

XBOX montert i et rack-kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et kabinett til serveren min, og så tenkte jeg at kanskje xboxen passer inni lillebroren. Etter mye strev og mange sukkerbiter er den endelig på plass med en 80GB disk.

Flere bilder lengre ned på siden.

rack.jpg

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice!

Du har ikke noen bilder av selve prosessen da, hvordan du har lagt de forskjellige komponentene inni racket?

Hva gjorde du for å få konvertert game-portene til USB? Får man kjøpt overganger noe sted, lik den du har på bildet ditt?

Og hva av USB-enheter kan man egentlig koble til en (moddet) Xbox?

Lenke til kommentar
Nice!

Du har ikke noen bilder av selve prosessen da, hvordan du har lagt de forskjellige komponentene inni racket?

Hva gjorde du for å få konvertert game-portene til USB? Får man kjøpt overganger noe sted, lik den du har på bildet ditt?

Og hva av USB-enheter kan man egentlig koble til en (moddet) Xbox?

Takk. Som sagt kommer det flere bilder da kameraet vokner til liv igjen. Game-portene er egentlig bare usb-porter, så jeg koblet bare usb-porten i kabinettet til hovedkortet i xboxen. Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men det kommer nok til nytte en dag :- )

Lenke til kommentar

Jeg har samme kabinett... Det nye altså.

Hadde vært glimrende å få nytt kabinett til Xboxen min, men da måtte det blitt HTPC kabinett. Noe som passer bra, siden jeg bare bruker den til å se på video fra filserveren min.

Men da kunne jeg jo like godt bygget en HTPC...

Faen, dette kan ha blitt en dyr post!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sånn da skal jeg legge ut bilder :-)

hele.jpg

Her er et (u)oversiktsbilde

strom.jpg

Er veldig fornøyd med strømforsyningsplasseringen :-)

stfeste.jpg

Festet PSU med det jeg fant...

sukker.jpg

Sukkerbiter er en del av den nødvendige innmaten da kabinettet er dobbelt så stort som det orginale, alle kabler er sjøtet med nettverkskabel.

usb.jpg

Har byttet ut noen av gamekontroller portene med usb for fremtidig anvendelse, right :-)

port.jpg

Dremel og masse superlim fikser biffen da portene skal festes

knapper.jpg

På knapp og rød eject knapp :-)

vond.jpg

En førstehåndserfaring har lært med at man får en rar prikkende følelse i hånda resten av kvelden etter å ha vært borti den saken der uten at noen forholdsregler er tatt, noe (som å koble av strømmen) lærer man aldri

Den fungere bra og har 80 GB HD i den :- )

Siste nytt, hver gang jeg kobler den gule kabelen fra xbox`en til TV`n går strømmen i hele huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...