Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase : Volvo 240 -90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Mammuten: Kul som i at den er så stygg at den er kul. Synes ikke de fortjener å kalles Volvo. Blir nok ikke noe av den. Men en skal aldri si aldri. ;)

 

@ Marvil: Hvis jeg ser på en i morgen, er det en II'er. Synes det er fine biler, og det begynner å bli sjeldent med fine eksemplarer av de. Aller helst I'eren, men de vokser ikke på trærne for å si det sånn. En tredørs III'er hadde ikke vært å forakte, men vi får se. :) Skal kanskje se på to stk Polo, 97-98 modeller.

 

@ ZyreX: Synes ikke det er et dumt valg. Det er en grunn for at Golf er en av de mest solgte og populære bilene.

 

Jeg kunne godt tenkt meg en 240 igjen, men etter å hatt den der, er jeg kresen. Og en tilsvarende fin ligger på 50-60k, noe jeg syns er crazy for en 240.

 

900-serien synes jeg er en finere versjon av 700-serien, så jeg vet ikke helt. Har jo hatt en 940 stv, grei bil det. Vi får se. ;)

Lenke til kommentar
@ ZyreX: Synes ikke det er et dumt valg. Det er en grunn for at Golf er en av de mest solgte og populære bilene.

Jeg vet.. Men det er bare min personlige mening.. ;)

De har jo tilogmed forbigått Bobla i antall solgte :)

Og da mener du fremdeles det er et dumt valg..? På bakgrunn av at du personlig ikke liker den..? Tror det blir litt feil når trådstarter vurderer å kjøpe seg ny bil.. :)

 

Du kan få kjøpe Golfen min for den rette sum Billy Bob.. :)

Lenke til kommentar
@ ZyreX: Synes ikke det er et dumt valg. Det er en grunn for at Golf er en av de mest solgte og populære bilene.

Jeg vet.. Men det er bare min personlige mening.. ;)

De har jo tilogmed forbigått Bobla i antall solgte :)

Og da mener du fremdeles det er et dumt valg..? På bakgrunn av at du personlig ikke liker den..? Tror det blir litt feil når trådstarter vurderer å kjøpe seg ny bil.. :)

 

Du kan få kjøpe Golfen min for den rette sum Billy Bob.. :)

Neida, det er ikke et dumt valg.. Det er en liten, nett bil, gjør det du trenger at den skal, ser grei ut, 2'erne er pene.. Søstra mi har en.. Kjørte den mye i vinter, når bilen min var på verksted.. Må innrømme at jeg ikke likte den, eneste som var moro med den, var effektanlegget ;) Ellers var den helt fin.

 

Kamerat av meg skal selge turbo-golfen sin, som forøvrig er en 2er.. G60-motor tror jeg, er bortimot 300 gamp i den nå.. Du kan jo kjøpe den, er veldig fin :) Den golfen liker jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Danna sin, ja. Var den jeg tenkte på..

Jepp da.. Visste ikke du kjente han :p men du henger vel på Bilforumet?

 

Danna er en kamerat, gått på U.skole og VGS med han, har sitti på med den bilen, og den er relativt rå vil jeg si :) hehe..

Hehe, kjennern ikke, men har sett bilen på diverse forum..

 

Dere får ta dere en tur til Gjøvik en gang.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...