Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase : Volvo 240 -90

Anbefalte innlegg

Ser fin ut den der, turbo gjør jo også saken bedre.. :)

takk,takk,bilen din så også jævlig strøken ut.

er artig med turbo ja,kunne kanskje ønsket meg litt mere hk i bilen da men.

ønsker meg også felger med skikkelige felgkanter,men det får vente til neste sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha, jeg er veldig fornøyd med denne, så tro meg, den skal taes vare på. Tenkte å ta en NAF-test på den slik at jeg fikk dobbelsjekket at alt er på stell. Du får gi en lyd neste sommer. ;)

Edit: Alle ord må med.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har lagt planer for ca 13k-14k på bilen no, kjøpe deler fra lysaker bil, stoooort innsug, med dobble 45mm forgassere, med turbo, grenrør etc. har nå bestilt meg 3" simonsen eksosanlegg. så må nye bremser på plass etc

hadde nettopp eu kontroll på bilen min, hehe.. mellomakslingen var delvis knust bakerst, merkelige greier, så nå må eg køyre som ei gammel dame for at ikkje alt går til helvette, til eg får ny del =)

og onkelen min som jobber på volvo her i byen, har nettopp kjøpt seg rally bil med 280 hester, så har hatt kjøpt ein dele bil, med topp karosseri, så no skal eg skifte ut masse lister, friske opp interriøret, sette på nye baklykter (har sånne smale bak)

skifte ut bagasjeromslåsen (ødelagt pga tjuveri), og låsen på passasjersia framme, også pga tjuveri. så har litt å gjere framover.

Lenke til kommentar

Her er interiørbildene!

Tok sin tid, men en showcase uten bilder blir litt dumt. Jeg er sterkt redusert etter gårsdagen, så det ble bare en lett støvsuging. Men setetrekket så lyset for første gang i dag! :love:

1001055skalert0xy.th.jpg1001056skalert5ng.th.jpg1001057skalert8kz.th.jpg1001058skalert1aa.th.jpg

Trykk på bildene for full versjon.

Edit: Glemte å si at jeg har lagt planen om nye baklys på is. Har lyst på, men det er så mye annet.. ;)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Tja.. Jeg liker å tro at den er strøken, selgeren sa jo det også, men det er småplukk som med alle biler. En bekjent av meg sa at det finnes ikke strøkne biler, selv ikke nye. Den teorien støtter jeg.

* Fløyten virker ikke pga det uoriginale rattet. Ja, jeg vet at en kan mekke en slepering osv osv. Vil heller lage en i midtkonsollen. ;)

* Karosseriet har et par småbulker her og der, men pga fin lakk, ser en det ikke om en ikke ser etter.

* Det er en lyd. Et sted. Tror det er eksosanlegget som tar oppi ved visse turtall. Det er ikke en markant lyd, men den er der. Andre påstår at jeg hører lyder i hodet. :)

* Fuktig baki. (Hvilken eldre Volvo er ikke det?:))

* Edit: Oljetrykksmåleren virker ikke. Da denne er ekstrautstyr, har jeg ikke brydd meg med det. Ennå.

Men ellers er jeg fornøyd.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...