Billy Bob Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Tada! Her er altså min bil, en god, gammal 240. Denne ble byttet mot en 760 TIC ca i juni, og jeg er foreløpig storfornøyd! Tidligere eiere er et stk gammel mann som solgte den til en ansatt hos Volvo på Østlandet. Alt av servicer er tatt, og alt er på stell. Clutch og gir kjennes faktisk bedre ut enn på min far sin 850 -97. Litt info: Motor: 2,3l 116 hk. Luftfilter: Greenfilter. Eksos: Simons Eksos. Dempere: Gule Koni, fullstiv foran, middels bak. Felger/dekk: Eiker 17" på 215 dekk. Musikk: Ikke noe spennende, men JBL 6x9 bak. Kommer sikkert mer ettersom jeg kommer på ting. Bilder av interiør kommer også, men det trengs en støvsuging først. Fremtidsplaner: Hvite blinkers, nye baklys og ny spiller. Slik, bilder på plass! Bilder av interiør og motorrom kommer senere. Takk for all respons. Endret 13. juli 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Specs virker bra, men bildene funker ikke.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Artig med ganske ny modell, vil gjerne vite mer om utstyret på den Og få igang bildene! vil se.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 å, jeg vil også ha så ny volvo! Vurderer og kjøpe meg 245, noen som har noen erfaringer? Hvordan er denne og kjøre i forhold til den "vanlige" 240'en? Selvfølgelig med litt grommere understell da.. Ser bra ut på avataren din, den volvoen. få igang bildene! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Glemte å si at bilen var gått 82000 km når jeg hentet den... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 fin bil=) har 240 eg og=) 81 mod, oppgradert med nyere deler=) har sorte skinnseter, og dørtrekk, som eg har laga til høgtaler på, med fin krom kant rundt:D har R-sport senke sett på, og eg har nettopp bestil 3" JT eksosanlegg, og luftfilter og dumpventil da blir det mye finare lyd i bilen:P Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 er det F eller E motor? F motorer er jo veldig greie å chippe for å få ut ganske mykje hester=) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 er det F eller E motor? F motorer er jo veldig greie å chippe for å få ut ganske mykje hester=) B230F. Tja, vet ikke helt om jeg har lyst til å chippe den. Kanskje en dag? Link til noen som gjør det? Resultat etter chipping? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Vet ikke om det er så veldig mye og hente ifra en B230F uten turbomaskin jeg.. Sikkert mer penger ut enn morro inn. EDIT: Tittet på bildene. Me like, du selger ikke, vel? hehe.. Gratulerer med pen Volvo da.. Endret 8. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jupp. Har ikke lyst til å spytte i mye penger uten resultat. Og jeg er litt lei av mye hester/bensinforbruk, 760 TIC'en som jeg hadde var ikke gniten på bensin for å si det slik. Endret 8. juli 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bare jeg som ikke får opp bildene..? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 får kjøpt sånne chip greier mange plasser på internett. er ik så stort problem å få turbo på visst det er F motor. få tak i ein T3 turbo billig. få tak i eksosmanifold og sleng på turbo, og du får jo tak i masse deler fra bla 940. er jo samme motor. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Fremtidsplaner: nye baklys fra bcb? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Bare jeg som ikke får opp bildene..? Bildene ser ut til å funke nå. Fremtidsplaner: nye baklys fra bcb? Jupp, de jeg har er sliten, så når jeg først skal skifte de, hvorfor ikke ta noen slike. Link hvis noen andre er interessert. 2k var litt mye da, men why not.. Endret 8. juli 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hehe:P jepp dei er no på tilbud:D eg skal ha volvo 850 look stylinga på bilen www.spoilerkit.se www.eyecandyracing.no =) finaste som finst til 240 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 hehe:P jepp dei er no på tilbud:D eg skal ha volvo 850 look stylinga på bilen www.spoilerkit.se www.eyecandyracing.no =) finaste som finst til 240 Tja, det er jo litt smak og behag. Jeg velger å ha min så diskre som mulig. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jupp, de jeg har er sliten, så når jeg først skal skifte de, hvorfor ikke ta noen slike. Link hvis noen andre er interessert. 2k var litt mye da, men why not.. Joda, jeg har dessa sjøl jeg.. Men 2k er en grei pris egentlig, for alt følger med.. Selve lampa, alle pærer og gule pærer. kretskort og denna skumgummien.. så du får det skikkelig Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Sant nok det, skal jeg først skifte de, så vil jeg ha det skikkelig. Bilder på plass! Lenke til kommentar
Oter Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 å, jeg vil også ha så ny volvo! Vurderer og kjøpe meg 245, noen som har noen erfaringer? Hvordan er denne og kjøre i forhold til den "vanlige" 240'en? Selvfølgelig med litt grommere understell da.. Ser bra ut på avataren din, den volvoen. få igang bildene! er morro med 245,har en 85 model 245 tic. sitter en 230at motor der,med gasser,åpent luftfilter,hvis du ikke har råd til å fylle bensin,så finn en annen motor en denne,denne vil gladelig ha 2 liter på mila med litt hard kjøring. jeg er fornøyd med bilen min.det er en artig bil på vinterføre,med sperre sitter også gule koni på den,skal snart invistere i dempertårnstag,stabstag,og hvite lykter rundt hele kjerra. vet ikke hvordan denne er i forhold til vanlig 240,da jeg ikke har kjørt en. tror ikke det er så stor forskjell. her er et bilde av kjerra mi,står på vinterhjula enda. her er den ikke senket enda,men den skal skrus lavere bakken når sommerdekka er på. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Ser fin ut den der, turbo gjør jo også saken bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg