Billy Bob Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men prøver jeg. Jeg har lyst til å linke til noen bilder jeg har hos Elite Foto, men når jeg prøver, får jeg opp at Beklager, dynamiske sider i tagger er ikke tillatt. Er det noe jeg kan gjøre for at jeg kan linke til bildene? Eller blir det Imageshack? Linken: http://www.elitefoto-kleppesto.no/album/us...=598&height=449 På forhånd takk. Lenke til kommentar
resol Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 For å linke til et bilde må bilde ha filnavnendelsen .jpg .gif .png osv... Gå direkte til bildefilen ved å høyreklikke og "vis bilde"(e.l). Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Not working. Kommer opp med samme endelse. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det du trenger er et webhotell slik at du kan laste opp filene der, og linke til de herfra. Mange tullebukker som bare bruker sånne genererte navn. Tullete! Send meg en melding hvis du vil ha plass hos meg, da! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Gå direkte til bildefilen ved å høyreklikke og "vis bilde"(e.l). Det er mulig at bildene ligger i en database og at siden bruker et php-script for å hente de ut. Da kan bildet lett hete noe slikt som dette: visbilde.php?bildeid=4252&bredde=1024&hoyde=768 Litt kjedelig at ikke hw vil vise de bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå