Stavmikser Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Kan jeg jeg kjøpe Zalman VF700-Cu i butikk? bor i Oslo orker ikke å handle via nett, tar for lang tid.. har komplett butikk i oslo? #Topic endret av moderator# Endret 13. juli 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Digitalimpuls (Ubekreftet på lager på nett, om de evt. har den i butikken vet jeg ikke) Datakjeden (Ikke på lager) 3dfxcool (Vet ikke om de har "butikk" i Oslo, men kan vel evt. avtale henting) Komplett har ikke butikk i Oslo. Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Digitalimpuls (Ubekreftet på lager på nett, om de evt. har den i butikken vet jeg ikke)Datakjeden (Ikke på lager) 3dfxcool (Vet ikke om de har "butikk" i Oslo, men kan vel evt. avtale henting) Komplett har ikke butikk i Oslo. har komplett lagt ned butikken i oslo da eller?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvor befinner vi oss?Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland og Nederland med varer. Og etter det jeg kan se på komplett sin hjemmeside, så finner jeg ikke ut at det er butikk i Oslo. Vi er i tillegg deleier i Datakjeden AS som driver 5 butikker Sør-, Øst- og Vestlandet (tidligere Komplett Data-butikkene) Men om det er en butikk i Oslo, som heter, og drives av komplett, så beklager jeg. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Rett meg om jeg tar feil, men har ikke butikkene som tidligere het 'komplett' byttet navn til 'datakjeden.no'? Lenke til kommentar
J_R_P Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det stemmer, komplett.no butikken har skiftet navn til Datkjeden. Den ligger der komplett.no butikken ligger. Digitalimpuls og Datakjeden ligger faktisk i samme gate. Bare 40-50 meter fra hverandre. Du finner dem i møllergata. I enden ut mot Stortorget og Glassmagasinet. Anbefaler Digitalimpuls though. Gutta der har peiling og er serviceinnstilte. Datakjeden har stort sett det samme som komplett.no. Du kan jo sjekke på datakjeden.no Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er en butikk i møllergata (tror jeg) som heter komplett data.Har alltid trodd at det var komplett.no som hadde vanlig butikk, men jeg spurte og de sa at de to ikke hadde noe med hverandre å gjøre. Men er det den butikken dere mener har skiftet navn?? Har ikke vært der på en lang lang stund... Lenke til kommentar
J_R_P Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Som jeg skrev over heter den butikken nå datakjeden. Men jeg kan jo også nevne at det er ekstremt vanskelig å skaffe denne viften for tiden. Det er utsolgt de fleste steder. Men de har den på Mircoplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå