Gå til innhold

Enkel mobil til mor, ringe og SMS

Anbefalte innlegg

Jeg valgte å ikke bruke malen til denne tråden, da kravene til mobilen er så enkle.

Moren min trenger en ny telefon, da hennes gamle Siemens fusker litt.

Krav: Ringe og sende SMS

Da er det andre ting som batteritid, enkle menyer og gode taster viktige. Og ikke noe billig juggel som blir ødelagt etter 100 trykk på menyknappen.

Budsjett: Hun skal ikke ha MP3, Edge, 2MP kamera og bluetooth, noe som tilsier at hun trenger noe fra den lavere prisklasse.

Videre har moren min Telenor abonnement, så det blir vel å kjøpe en telefon med Telenor. Men så lenge dere kan anbefale en modell, skal jeg klare å finne det!

På forhånd takk!

Jeg har sett litt på SE K300i, kan den være noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K300i ser ut som en god telefon. Men Amobil trakk ned for dårlig display og vanskelige knapper, to litt viktige ting for en som ikke ser så godt.

Jeg har også sett brukererfaringer på K300i som nevner dårlig display, med svake fargeforskjeller. Hvis det bare er dårlige farger, skulle det nok gå greit, så lenge det er godt nok lys i displayet.

På telehuset.no har de denne til 799,- Men det står svært klønete forklart om hva slags Telenor-abonnement dette er. Er det kontantkort når det ikke er oppgitt noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...