Bonatini Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei, jeg så for noen dager siden en guide her i kategori "sikkerhet" tror jeg. Husker ikke hvem den var skrevet av men den inneholdt en utfyllende guide om hvordan man skal partisjonere, innstallere og sette opp winXP for å få en tryggere og raskere pc. Har prøvd å søke og lete, men finner den ikke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 usikker på hva du mener, men har du sett igjennom stickyene? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373574 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 Lenke til kommentar
evilFuzzY Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) kor er slett knappen på innlegg?? Endret 7. juli 2005 av evilFuzzY Lenke til kommentar
evilFuzzY Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ups feil trur eg.. vaser felt nå Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Nei det er ikke noen av disse. Det var en utfyllende guide, som beskrev innstallasjon og konfigurasjon i Windows XP. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Tror guiden er skrevet av Karmacom Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 kor er slett knappen på innlegg?? Finnst ikkje. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei, jeg så for noen dager siden en guide her i kategori "sikkerhet" tror jeg.Husker ikke hvem den var skrevet av men den inneholdt en utfyllende guide om hvordan man skal partisjonere, innstallere og sette opp winXP for å få en tryggere og raskere pc. Har prøvd å søke og lete, men finner den ikke. Den store XP Performance Guiden Er det denne du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå