Gå til innhold

Cooler Master Fulltower, "Stacker",


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har både sølv og svart vesjon av dette kabinettet. Helt lik utførelse foran, men sidedørene er enten i sølv eller sort.

 

Jeg skal kjøpe dette kabinettet selv i løpet av sommeren. Er lei av å ha en Raptor 36GB og Seagate 200GB i en liten Shuttle, der de blir opp mot 50 grader under load.

 

Det finnes kanskje penere kabinetter designmessig, men Stacker har utrolig mange smarte løsninger, og god plass.

 

Når man kjøper fra Komplett, følger det med et harddiskbur, der det er plass til 4 harddisker. Jeg hadde heller kjøpt en ekstra harddisk-bay enn å fylle opp 4 harddisker i en bay, men det er ihvertfall 120mm-vifter i hver harddisk-bay, samt bak i kabinettet, og god plass til både enkel og dobbel radiator i bånn, ved bruk av vannkjøling.

Lenke til kommentar
Ingen erfaringer, men har bare hørt positive ting om det.

Du blir fornøyd med det :thumbup:

Hva er tempen på diskene? Er du 100% sikker på at det er temp`en? :hmm:

diskene ligger nå på ca 35-40"C,da har jeg 2 120mm vifter som blåser på dem konstant.

før så hadde jeg ingen vifter som blåste på dem,har 5 disker som ligger tett sammen.

det var en periode jeg ikke skrudde av maskinen min(ca 5uker)det var etter det diskene begynte å ta kvelden.

hardiskene var så varme så jeg ikke kunne holde hånden på dem.

men det kan jo også være strømforsyninga/hk,har en qtek 400w strømforsyning :blush: ,og abit nf7-s v2 hk.

for å være sikker på at jeg blir kvitt problemet,så har jeg bestilt Cooler Master Fulltower, "Stacker",bzerk psu,Asus K8N-E Deluxe, nForce3 hk,AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz Socket 754 cpu,TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB minne(har samme brikken fra før)

skal bare ta kabler,vifter og skjermkortet fra gamlemaskinen(PowerColor Radeon X800XT)

så skal jeg bestille nye hardisker,da bør problemet bli borte :thumbup:

Lenke til kommentar

35-40*C var litt høyt ja, ca. 5*C øver det som er annbefalt av produsentene (ja, det er mye i denne sammenhengen)

Håper problemet ditt blir løst Oter, og det tviler jeg ikke på at det blir :thumbup:

haakie: Det er påbudt å skrive enten bokmål eller nynorsk på forumet, eventuelt det språket du snakker til vanlig, du bør begynne nå, før en moderator "tar" deg ;)

Lenke til kommentar
Kabinettet er bra om du ikke skal flytte så mye på det :p (det er tungt for mine armer... )

God plass er det hvertfall ;)

merket det når jeg hentet det.kabinettet ser meget bra ut.

mangler å bestille noen hardisker og vifter,så er maskinen oppe og går.

bra at det er plass til mange disker,har vel ca 8 disker som skal inn

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte alt ekstrautstyr som man fikk tak i. Er overraskende stille med tanke på alle viftene som er montert. Den radialvifta som er montert for å blåse luft over hovedkortet er genialt. Er plass til 2 strømforsyninger så jeg bestilte 2 400W strømforsyninger som er billigere en å kjøpe en 5-600w. Eneste minus med det kabinettet som jeg kjøpte (muligens de har retta på det) er at den atx y-koblingen som fulgte med for å få begge strømforsyningene til å virke er 20 pins så måtte kjøpe overgang 20-->24 pin til HK . 24---->20 fulgte med strømforsyningene.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...