sjarken Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hvor kan man få tak i den siste beta- demoen/spillet???? P4 2,26 Abit IT7 512 Samsung 2700 ddr Gainwald TI 4600 Asus 40/12/48 Eizo F-930 21" Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Etter det jeg vet så har ikke spillet kommet ut ennå... En ganske stor tittel så jeg tviler.. Beta er som regel kun for et håndplukket sortiment av personer.. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Release date: Unreal Tournament 2003 – 25 Oktober 2002 Kilde: http://www.gamefocus.org/ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 ut2003 har ingen lanserings dato enda infogrames US er dei einaste som kan bestemme lanserings dato siste nytt er: "The game will be out while the weather is still warm" når det gjelder desse leaksa så er dei ikkje verd bryet, du vil få eit mykje meir negativt syn på spelet Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Demoen av spillet skulle allerede ha vært ute, og antagelig kommer den ganske så snart... Fullversjonen er en annen histore... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har testa buid 927.. denne versjonen er ganske så oppdatert siden den forrige som leaka. Mer eller mindre den ferdige versjonen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 mer eller mindre ferdigt? du mangler jo detail textures, bumpmapping per pixel shading etc etc etc etc Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Neinei. Det er svjv per dags dato, tre ulike builds ute. Den første som lakk ut manglet mye, den nyeste mangler bortimot intet, visstnok. Jeg gir f og venter på det ferdige produktet. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det er egentlig litt dumt å si at den nyeste leaken ikke mangler noe når spillet ikke kommer ut på minst 2 måneder, selvfølgelig mangler det ting... Å lage et spill er en organisk prosess som ikke stopper før man sender gold disken ut til duplikasjon, ting blir forandret og lagt til helt til siste dag. Spillet er nok forbi såkalt "feature freeze", men det betyr ikke at alle grafikkelementer og lignende er på plass. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 CAT-Scan: Med mindre du har sett alle de to nyeste build-ene, bør du kanskje ikke uttale deg for skråsikkert :wink: Apropos utvikling, vet du hvilken utviklingsmodell UT2k3-teamet følger? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: CAT-Scan: Med mindre du har sett alle de to nyeste build-ene, bør du kanskje ikke uttale deg for skråsikkert Apropos utvikling, vet du hvilken utviklingsmodell UT2k3-teamet følger? Det har vel bra lite med saken å gjøre om jeg har sett alle de to nyeste buildene, et spill er et spill... Jeg vet ikke hvilke erfaringer du har med utvikling av spill, men hvis du spør en hvilken som helst utvikler vil han si akuratt det samme. Hehe...angående hvilken "utviklingsmodell" Digital Extremes og Epic bruker, så er det egentlig knekkende likegyldig, for det har ingenting med saken å gjøre. (De fleste utviklerteams (spillutviklere) kjører en lite standarisert "utviklingsmodell" uansett, så jeg lurer egentlig på hva du vil frem til med dette spørsmålet? Vise hvor uvitende du er?) _________________ [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-07-29 19:07 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 19:05, CAT-scan skrev:Det har vel bra lite med saken å gjøre om jeg har sett alle de to nyeste buildene, et spill er et spill... Beklager, det var en skrivefeil. Du kan velge om du vil erstatte (alle med begge) eller (to med tre). Quote: Jeg vet ikke hvilke erfaringer du har med utvikling av spill, men hvis du spør en hvilken som helst utvikler vil han si akuratt det samme. Hør, det singler i glass. Hva ville han si? At et spill er et spill? Min erfaring som spillutvikler er riktignok nokså begrenset. Jeg har kun vært i utviklingen av to spill og da var utviklingsmodellen fastlagt av kunden. Kunden i begge tilfeller var fagstaben. Quote: Hehe...angående hvilken "utviklingsmodell" Digital Extremes og Epic bruker, så er det egentlig knekkende likegyldig, for det har ingenting med saken å gjøre. Sier du det? Hvorfor er det knekkende likegyldig? Quote: (De fleste utviklerteams (spillutviklere) kjører en lite standarisert "utviklingsmodell" uansett, så jeg lurer egentlig på hva du vil frem til med dette spørsmålet? Vise hvor uvitende du er?) Å nei, jeg blir flamet. Jeg mente det oppriktig, så ja, akkurat der er jeg uvitende. Jeg har iallefall mot og selvinnsikt nok til å innse det. Edit: Fikset litt på den ene setningen. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-29 19:52 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Her bes det om en leak. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg