Memphis88 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har en Mimer 768/256 linje. Å laste ned går fint. Får greit resultat på alle speedometer. Men det er å sende ut info som ikkje funger. Det gir meg høy ping på alle online-spill. Jeg vet ikke hva som er galt. Har prøvd å formatere, men å sende ut på linja mi går bare ikke (det går, men ikke fort nok i forhold til linja). Kanskje litt lite info her, spør om dere lurer på noe. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Normalt å få max 1-5 kb/s i upload? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Etter det du sa er det normalt, MEN 1-5 er IKKE normalt... Ring mimer om du ikke har masse driiit av spyware og crap inne. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Kan vel ikke ha det når jeg det er slik med en HELT ren installasjon av windows. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jo, det kan det... Les Denne har du trafikk på linjen når du ikke bruker noen internett programmer? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jo, det kan det... Les Denne har du trafikk på linjen når du ikke bruker noen internett programmer? Du kan f.eks bruke dumeter eller netlimiter for å sjekke upload load på linjen og samtidig se hvilke programmer som benytter hastigheten. Dermed blir det lett å feilsøke problemet ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Jo, det kan det... Les Denne har du trafikk på linjen når du ikke bruker noen internett programmer? Du kan f.eks bruke dumeter eller netlimiter for å sjekke upload load på linjen og samtidig se hvilke programmer som benytter hastigheten. Dermed blir det lett å feilsøke problemet ditt. Lykke til! Hvor finner jeg slike programmer? Lysene blinker, som de gjør når det er internett-aktivitet, men de gjør det også når jeg ikke bruker noen internett programmer og bare er "i windows". Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 søk da mann... bare å skrive netlimiter eller dumeter i google det.. "lysene blinker" kan bety mye... last ned programmene, eller trykk ctrl-alt-delete gå til "nettverk" tabben.... Vi må vite hvor mye trafikk som blir sendt når du ikke bruker noen "internett programmer" (om noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå