Earendil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Korleis kan eg åpne mini iPoden min? Har hatt problem med at knappen min i midten er "seig". Trur det er måling som har lurt seg inn. Korleis kan eg åpne iPoden og rense den inni? Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 du må for all del IKKE åpne den selv. da mister du alt garanti tull og det er stor fare for at du må kjøpe deg en ny spiller. Send den inn først iallefall, så kan du se hva som skjer Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sånn som dette du mener? Uansett mister du garantien hvis du gjør det. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hvor lenge har du holdt på med elektronikk? hvorfor skal du det? har du åpnet andre mp3 spillere før? fasit: over 5 år Fordi den er ødelagt ja Hviss dette er tilfellet så kan du godt gjøre det. Ellers: jeg veit ikke hvordan men det er ikke en go idè. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Man mister vel ikke garantien hvis man klarer å åpne, rense og lukke Ipoden uten at man lager synlige merker eller ødelegger noe i spilleren. Alternativet til egenreparasjon er vel å levere inn spilleren for rens. Dette vil nok koste mye, siden dette ikke dekkes av garantien. Spilleren vil jo også bli registrert hos Apple med at den har vært utsatt for malingssøl, og dette kan jo kansje virke negativt ved eventuelle senere reklamasjoner på spilleren. Jeg har ikke prøvd det selv, men ville tatt sjansen på egenreparasjon forutsatt at man har litt teknisk erfaring/ferdigheter og er istand til å utføre dette MEGET forsiktig, og med riktig verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå