FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvordan burde jeg kle meg til intervju av lagermedarbeider jobb? sånn vanlig? nesten så jeg skal på fest? kontor-stil? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 I sånn arbeids dress, så ser dem at du altid er berret til å bære kasser. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg aner ikke om du tuller eller ikke, men det var både et dårlig forslag og en spøk. Kle deg casual, men ikke heeelt avslappet. Ta på deg klær du føler deg vel i, klær som gir deg god selvtillit! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg aner ikke om du tuller eller ikke, men det var både et dårlig forslag og en spøk. Kle deg casual, men ikke heeelt avslappet. Ta på deg klær du føler deg vel i, klær som gir deg god selvtillit! Sorry er trøtt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Slitesterke klær som ser OK ut? Kommer vel helt an på hvilken type lagerjobb det er snakk om. Noen jobber må man bære mye tunge ting, da kan nok klærne bli slitt. Andre jobber kjører du kanskje bare rundt på truck eller bærer "småtunge" esker. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Til intervju, darkness... Orker ikke å lage ny topic, så jeg spør: Hvis arbeidsgiveren sier at de skal komme tilbake til deg over helga, er det smart å spørre dem på tirsdag og de har kommet frem til no svar? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ser ingen fare med å ta kontakt tirsdag ettermiddag. Over helgen er strengt tatt mandag, og begynnelsen av tirsdagen. Du bør ha fått svar i løpet av formiddagen mener jeg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 RIng i dag du: D Da viser du interesse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Åååh. Da går du vel med helt vanlige klær, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå