Stream Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 On The Run / Esso selger Scott dvd-spiller med 2 skjermer på 6" til rundt 3000,- Er det noen som vet om kvaliteten på dette settet er ok? Eller er det andre anlegg i samme prisklasse som er bedre? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg vil anbefale Akai sitt som selges på Expert til samme pris, da får du 2x 7" skjermer. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 tja.. Scott er amerikansk og akai er vel japansk hvis jeg ikke husker feil Begge 2 er billigmerker så her er det egentlig bare å velge eller vrake. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 eg vurderte dette settet selv, men vraket det pga feste som er til skjermene på nakkestøttene. men nå er eg på jakt etter en permanent montering, og ikke midlertidig som scott har. det største spørsmålet er egentlig hvordan disse skjermene er i sollys. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 En kamerat hadde kjøpt seg Akai-systemet hos Expert og var enn så lenge veldig fornøyd med det. Så at festeanordningen med strikk rundt nakkestøtten kan bli litt problematisk i vår bil p.g.a. merkelig fasong på nakkestøtten, så det må testes ut før et eventuelt kjøp uansett. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er borrelås + en sikkerhetsreim...skal passe til alt Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Kjøpte den Akai-spilleren fra Expert i dag. Hvis man er litt påpasselig sitter skjermene greit på nakkestøtten, men de kan nok skli ned i kraftige dumper (nakkestøttene er formet omtrent slik: <> ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå