Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei alle sammen. Jeg skal kjøpe meg en Scooter og da en Vespa. Jeg har absolutt null peil på området, men kunne tenke meg en Scooter for å kunne ta meg lett frem i Oslo området om sommern. Hvor mye bør jeg legge i en brukt vespa? Er det andre steder en finn.no jeg finner salg av disse? Hva bør jeg spørre selger om? Er det mulig å kjøre to på en slik? Hva bør jeg se etter på vespaen? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan svare på en ting i hvert fall... Det er ikke lov å kjøre to på en slik med mindre det er en 125ccm (noe jeg ikke husker om Vespa laget så mange av) Ellers vil jeg bare si lykke til på jakten Dritkule scootere Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Ok Et spørsmål mindre. Takk for informasjonen. Trenger sårt en Vespa her .) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er på utkikk etter Vespa for søstra mi, så jeg kan godt holde øya oppe for en til hvis du vil det... Bor i Skien da, så er jo et lite stykke unna, men det går Det holder til en "Vespa-klubb" et eller annet sted her i byen som jeg prøver å få tak i Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 jo fler øyne desto bedre Må innrømme at min kunnskap suger på dette området Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Finner jo nesten ingen på finn.no andre steder jeg bør lete? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) http://www.autodb.no/mc/ 8 vespaer i oslo akkurat nå på autodb Endret 7. juli 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Er ikke dette skyhøye priser? Lenke til kommentar
Morrissey Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er på utkikk etter Vespa for søstra mi, så jeg kan godt holde øya oppe for en til hvis du vil det...Bor i Skien da, så er jo et lite stykke unna, men det går Det holder til en "Vespa-klubb" et eller annet sted her i byen som jeg prøver å få tak i Vespa i Skien: Dag Borgesen, Vespa Club Grenland Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er ikke dette skyhøye priser? Vespa koster, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå