Ponder Stibbons Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg kjøpte for en liten stund siden en ny PC. Den har XP Pro som OS. Nå viser det seg at den sliter litt med xvid og en del in-game videoer som f.eks. i Doom 3. Det kan starte fint, men så begynner både lyd og bilde å hakke. Opplever også at lyden stotrer i 10-15 sekunder etter at playeren er avsluttet. Maskinen har følgende specs: Asus A8N-SLI ATX hovedkort AMD Athlon 64 3500+ 1GB Dual DDR 400 Club3D GeForce 6600GT 128MB PCI-E AC97 onboard lydkort (beklageligvis) Har nyeste drivere for både lydkort og skjermkort, samt DirectX 9c. Har også installert følgende xvid-codec (XviD-1.0.3-20122004) samt AC3-filter. Noen tips? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Legg inn denne pakken med div codec. Har brukt den en stund og dekker alt jeg kjører på datan uten noe problemer. Finner den her. Lenke til kommentar
Ponder Stibbons Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Problemet vedvarer beklageligvis, men ikke så hyppig som før. Det er litt surt at det fungerer feilfritt på min nedstøvede pIII-733, men sliten her. Noen andre forslag som kan forbedre resultatet eller løse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå