Solid Edge Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) hei jeg har tenkt å bygge en pc og lurer på om dette kabinettet er noe bra og om det noen som har erfaringer med det???? På forhånd takk Endret 7. juli 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så vidt jeg har hørt er det et helt kurrant kabinett.. En kamerat av meg har det og han hadde vel noe å si på tempen! Ellers et solid nok kabinett uten alt for mye plast.. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 takk for reply'en stole på dokker blir og kjøpe d ja Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Planlegger å kjøpe det samme bare i svart! Syns det er bra at man får 4 LED vifter med til den prisen (2 x 120 mm + 2 x 80 mm) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Enig.. Det ser ut til å være et bra kabinett! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Legg merke til at det godt kan være møkkavifter som bråker og har dårlig CFM... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Legg merke til at det godt kan være møkkavifter som bråker og har dårlig CFM... enig.. på mitt gamle collor soho virka den ene vifta i 2 dager og den andre i 4 hehe men kan jo byttes vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå