Gå til innhold

kjøp av pc skal kjøre battlefield 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ka e enkelig best Patriot 2048MB DDR PC3200 DUAL KIT eller Geil 2.0GB (2x1.0GB) DDR PC3200 400MHz CL3 2.55-2.65V Value Dual Channe??

Patriot minne har bedre timing enn Geil. 2-3-2-5 mot 2.5-4-4-8.

Kan derfor tenke meg at Patriot brikkene kan klokkes høyere. Og prisforskjellen på de to er litt over 300 kr. Så jeg ville valgt Patriot....

Lenke til kommentar
kan noen annbrfale noen billige bra 2gb minne(2*1gb)

Hvis du allikevel skal kjøpe en del komponenter fra PS Data, så bør du kjøpe minnebrikkene der også. Det er jo en del i frakt/ekspedisjonsgebyr man sparer på den måten. Så prisforskjellen på 300,- (til de utvilsomt gode Patriot-brikkene) kan fort vise seg å bli mer. Og det var ikke SÅ stor forskjell på Geil-brikkene og Patriot-brikkene. Spørs om du hadde merket det.

@StigK: Det var en fleip, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Faktisk ikke. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg var så streng. Crusial har ett sett toppmoduler som kalles crusial ballistix pc4000, som er uten tvil de beste 1gig brikkene på markedet. Crusial value har også de samme brikkene, men har ikke gått igjennom kvalitetskontrollen til å bli spesifisert ballistix. Hvis dere hadde trykket på linken hadde dere skjønt hva jeg mente, men det er kanskje skummelt ;)

Jeg ganske sikker på at patriot, corsair og ocz har de samme brikkene, og klokker til rundt 220-230MHz. OCZ har sagt de jobber med ett ddr500 sett, det blir spennende å se på ytelsen til de kontra ballistix når de kommer ut.

Det eneste jeg ber om er å være smart, istedenfor å lese seg blind på spesifikasjoner fra produsent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...