Gå til innhold

Hvem har den høyeste pulsen på forumet :D?

Anbefalte innlegg

Ja, emne sier det meste.. :whistle:

Jeg har 140 i hvilepuls noe som skal bli fikset i morgen(Fredag)

Som sikkert ingen vet har jeg skiftet hjerte..altså har jeg et transplantert hjerte som nå svikter... :cry:

Hva har dere i puls?

Vær ærlig :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, høyeste "hvilepuls" hadde jeg når jeg ble syk i påska. (rift i tolvfingertarmen, magesyre/meageinnhold på feile plasser, veldig vondt). Da lå pulsen på 130 uten at jeg gjorde noe aktivt. dog, jeg startet å bli veldig sliten grunnet krampe osv.

Lenke til kommentar

Nå som Tour de france er igang. SÅ er det sykt å se at ryttere har en puls på 150-160 og klarer å tilbakelegge strekninger på 200 km per dag i 3 uker. Den anaerobe terskelen deres ligger jo på 180 og deres makspuls er 190. Det er ganske vittig syns jeg ettersom vi normale mennesker kommer opp i anaerob ånding med litt over 100 i puls :p ( Tror jeg ) :p

Lenke til kommentar

hadde 84 slag på ett minutt... Nettop kjørt i meg masse mat så forbrenningen av den øker nok pulsen litt mer enn normalt.

Prøv å pul eller ronk og ta pulsen noen få minutter etterpå når kroppen har roa seg ned... da skal du se lav hvilepuls :p jeg og ei venninde testa en gang, hu hadde 50 og jeg hadde 45 eller noe :p

Lenke til kommentar
Prøv å pul eller ronk og ta pulsen noen få minutter etterpå når kroppen har roa seg ned... da skal du se lav hvilepuls :p jeg og ei venninde testa en gang, hu hadde 50 og jeg hadde 45 eller noe :p

Håper du er gutt?

Hvordan gjetta du det... :ohmy: Jenter ronker ikke, gjør de vel?

Lenke til kommentar
nei, men de puler ;)

Sa bare venninde fordi vi aldri har vært sammen eller kommer til å bli det :roll: Derfor du trodde jeg var jente? :lol:

edit: Selv kan jeg jogge/sykle med en puls på mellom 140-150 og fortsatt trene aerobt. Kan sykle ca. 1.5-2 mil før jeg blir stiv, eller jogge ca. 1 time hvis det er flatt. Ikke noe i forhold til TdF gutta, men likevel :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...