diskvask Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Høres spennende ut... [sOUTH AFRICA, OPEN-SOURCE ADVOCATING, TV SHOW] 'Go_Open' is a 13-episode mainstream-aimed TV series about using open source software, funded by sources including South African entrepreneur and astronaut Mark Shuttleworth's foundation. It includes interviews with major open-source figures such as Richard Stallman, Lawrence Lessig, Jon ‘maddog’ Hall, and Bruce Perens, as well as case studies and discussions of both Shuttleworth's (Ubuntu Linux) and other South African and global projects that have successfully used open-source elements. http://www.go-opensource.org/go_open/ Torrent; http://www.legaltorrents.com/index.htm Lenke til kommentar
whoi Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Artig, får laste ned og ta en titt! Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen andre som har problemer med lyden på de? Får ei lyd jeg, selvom jeg har både faad2 og faac (gst plugins for de og...), hverken mplayer, xine eller totem mekker de :\ Lenke til kommentar
zyp Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jun 29 15:12:27 <jov> jeg får ikke lyd i xine :/Jun 29 15:14:04 <zyp> rett lyd-ut-plugin? Jun 29 15:15:03 <jov> bare på go_open Jun 29 15:15:18 <zyp> ? Jun 29 15:15:36 <zyp> ah Jun 29 15:15:54 <zyp> mulig de bruker rar lyd-codec Jun 29 15:15:59 <zyp> gjelder det mplayer også? Jun 29 15:17:14 <jov> lyden blir herpet med oss eller alsa :/ Jun 29 15:18:52 <jov> med mplayer spilles lyden av for raskt, med xine (alsa) for tregt og med xine (oss) blir den skurrete Så du er ikke eneste som har det problemet. Om han fikk løst det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Får ikke no lyd jeg heller. Hverken i mplayer, xine eller noatun. I mplayer får jeg: FAAD: Failed to decode frame: Unexpected channel configuration change FAAD: Failed to decode frame: Unexpected channel configuration change FAAD: Failed to decode frame: Unexpected channel configuration change FAAD: Failed to decode frame: Unexpected channel configuration change FAAD: Failed to decode frame: Unexpected channel configuration change I xine får jeg beskjed om at den finner en stream av typen AAC som den ikke støtter. Og noatun sier ingenting. Er jo teit at de legger ut filmer om open source, gratis, i et lukket DRM format fra eple (eller har jeg missforstått?). Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Funket i VLC hos meg. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Funker ikke i vlc engang hos meg :\ Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har sett et par episoder og det jeg sitter igjen med er et stort hat mot programlederen, han er nødt til å være den verste programlederen jeg har sett. Innholdsmessig så er serien helt ok, holder ikke akkurat et høyt nivå, men er uansett et bra tilltak Lenke til kommentar
whoi Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg fikk til lyden i mplayer nå. La inn mplayer 1.0 pre7 og nyeste codec pakka i gentoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå