Jimstar Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei! forleden dag så jeg på en musikkvideo på mtv; mario-let me love you. videoen var ikke no interessant, men de hadde satt opp flere scener, som mario karen dansa foran. en av disse dekorerte veggene interesserte meg veldig, og jeg har lenge hatt lyst til å male rommet mitt. broren min ble nettopp ferdig på tegning 3 år, og har sagt seg villig til å hjelpe. men det som interesserer meg er åssen jeg skal greie det. åssen maling, cans, osv trenger jeg for at jeg skal få dette til uten masse sprut og farger som går inn i hverandre. 3 av veggene mine er av hvitmalte planker (kan gi info om treverk om det trengs) og den siste er av hvitmalt betong. Hvis jeg skal gjennomføre dette, tror jeg det blir lettest på bettong veggen, og vil dermed gjøre den først, og se om det er vits å gjøre de andre. poenget med dette prosjektet er vel bare å få litt mer farge i rommet mitt.. her er link til en veldig grov tegning. fargene er ca riktige, men det skal være mye mer detaljert gress, himmelen skal mye mer flytende overgang, og flere ting som jeg ikke gidder nevne nå. ser det ut som en morsom idé? james. ps. hvis dette blir populært, og jeg lærer åssen jeg skal få det til, lager jeg nok en worklog også Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) ja her var det dritmye aktivitet må jeg si, hele 5 visninger på 4 timer. går det an å få flytta den et sted hvor det kanskje er litt fler som leser, fordi jeg mente faktisk alvor med prosjektet Endret 7. juli 2005 av JamesT^ Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ja her var det dritmye aktivitet må jeg si, hele 5 visninger på 4 timer. Vær nå litt høflig i allefall. Selv om du mener alvor med prosjektet så oppfører du deg ikke akkurat seriøst da. Å bumpe tråden er unødvendig bare fordi ingen har svart deg etter 3,5 time. Skjønner egentlig ikke hva denne posten har å gjøre i Akam's forum (forumet for Digitale bilder, foto og video) og i allefall ikke under Visuell kreativitet selv om du har lagt med en "skisse" laget på data: Visuell kreativitet: Diskusjon rundt teknikker, programmer og lignende innen datagenerert grafikk, samt kritikk av ferdige/uferdige arbeider. Dessuten så har ett par hundre tusen mistet MTV til fordel for TheVoice i CanalDigital's grunnpakke, så det er kanskje ikke så mange som har sett denne musikkvideoen på nevnte MTV. går det an å få flytta den et sted hvor det kanskje er litt fler som leser, fordi jeg mente faktisk alvor med prosjektet Tja, kanskje du skal prøve her istedenfor: http://www.pussopp.no/forum/ eller tilsvarende steder. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 takk, skal prøve der jeg... var ikke meningen å være uhøflig, jeg var bare litt sur, litt lang dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå