munky Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ..Cholla..hva faen feiler det deg? Jeg sa ikke en dritt, du banner meg fordi du sier du er stressa. Hakke gjort deg en dritt jo, skulle faen bare battle deg. Her er en diss til deg, kamerat. Cholla, du bare banna meg fra VenTrilo. Er du redd for at noen bedre enn deg skal si no? Vel, kan starte med å si at du er en sjylling. Vil du ikke battle meg? Redd for å få juling? Tar du meg av lista får du bank på tekst. Søstra di sovna og sa "takk" til sex. ¨ Og jeg banker flest gutt. Du kanke mest. Du møter opp for battle og jeg sank deg lett! Gå å fakk en hest, gutt. Du får jo ikke dame. Lett å skaffe seg en å knulle med på landet, overfaller dyr, både bissjer og sjyr. Det blir et helvetes styr. Du er en pervo Cholla! Så kom igjen Cholla, eller har du ikke baller? Tørr du kanskje ikke battle han de kaller "Freckstifted". Du skjelver nå. Tror du dævver nå, for du vet at det er over når du møter Frecklifted. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 rima vel ikke HELE tia men.. Jaja, stå på =/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vel, kan starte med å si at du er en sjylling. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så, søsteren hans sa altså "takk" til sex i søvne? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vel, kan starte med å si at du er en sjylling. Sjyr også! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva synes dere? Allow me: HAEHHAEHAHEHAHAHAE!!1 Thumbs up for dagens latterkick! Gangzt0r foe lyfe, y0! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 asså. den rappen har jeg hørt før. og den kan det ikke ha vært du som har lagi. Også var det til en ved nicket squall. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) sjyllingbissjer sjyr Tørr Alle skrivefeilene... Det er: Kylling Bikjer Kyr Tør (mulig jeg bomma på Bikjer, men det er iallefall mer riktig enn bissjer) EDIT: Men.. hvorfor gidder jeg og bry meg egentlig Endret 7. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er en bissje som tørr å spise sjylling og sjyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror dere virkelig at han skriver så feil? Herre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror dere virkelig at han skriver så feil? Herre. Så han skriver feil med vilje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så han skriver feil med vilje? Smart du. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så han skriver feil med vilje? Smart du. Jeg vet. Jeg er like smart som sjyr. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva synes dere? Patetisk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Så han skriver feil med vilje? Smart du. Jeg vet. Jeg er like smart som sjyr. For ikke å glemme sjylling! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Var det en diss? Det eneste det der fører til, er at gutten blir seksuelt opphisset av alle dine skrivefeil og dårlige rim. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det eneste det der fører til, er at gutten blir seksuelt opphisset av alle dine skrivefeil og dårlige rim. Ikke alle er som deg vet du. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva synes dere? Jeg synes at denne tråden er en eneste lang spamtråd. Regla skal jeg ikke uttale meg om, jeg er altfor gammel til å synes noe fra eller til om slikt. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg