Gå til innhold

Black Sabbath i Oslo-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som ikke var der gikk glipp av noe stort!

Sinnsyk opplevelse, stemningen var på topp!

En salig blanding av bestemødre, fjortisser og stonere m.m.

De som skal på konserten i Bergen på lørdag har noe å glede seg til, om Ozzy fortsatt har noe å gi... :p

Kjente en velkjent lukt rett før de spilte "Fairies wear boots" eller der omkring, noen her som føler seg skyldig?

Dvs. èn eller flere bønner ble definitivt røyket under konserten :D (jepp, var litt misunnelig..) :hmm:

Lenke til kommentar
Alle som ikke var der gikk glipp av noe stort!

Sinnsyk opplevelse, stemningen var på topp!

Enig. Var en, om ikke fantastisk, veldig bra konsert. Ozzy hadde til tider litt trøbbel med vokalen (spesielt på Dirty Women...), men alt i alt så virket alle på scenen i toppform.

Det absolutte høydepunktet var for min del Black Sabbath (låta, ja). I ultraseig utgave! Tidenes musikale orgasme - hadde frysninger og gåsehud gjennom hele låta og sikkert en halvtime etterpå... Halleluja!

"God bless you all! We love you!" ;)

Endret av EvilHomer
Lenke til kommentar

var så bra! da de fyrte opp War Pigs tok det rett og slett av! kunne nesten ikke vært bedre! annen oppvarming kunne det vært da.. men men..

Gitarriffa til Tony Iomi var helt råe og Ozzy var drit rå! sto å gliste.. og viste ræva til publikum!

Til dere som ikke var der: SURT DET PØLSER!

olè! olè! olè! olè!

Lenke til kommentar
Skurupu: Til deg kan jeg bare si en ting! -Det ble solgt billetter for femti spenn utenfor døren...

Nå tar du vell i litt? Jeg visste om gateselgerene, men regnet ikke med å få de for noe mindre enn 500,-

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Skurupu: Til deg kan jeg bare si en ting! -Det ble solgt billetter for femti spenn utenfor døren...

jeg prøvde å kjøpe et par av disse, og kom ikke inn :cry:

Rett før konserten hastet de virkelig med å få solgt de to siste sitteplassene, og jeg måtte ned i 50,- for å bli kvitt dem. Heller det enn å sitte med to ubrukte billetter... De to andre fikk jeg solgt for 200,- til sammen. Sånn er det, og man kan takke Bergen for det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...