834HF42F242 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vi må jo ha en tråd om dette i dag, da selveste Black Sabbath fyrer opp systemet sitt i Oslo Spektrum. Er det mange her som skal dit eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Neis,sett de allerede jeg Jeh, old newz lizm. =P Men gled deg! Gjengen var i toppform på Roskilde! Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg var der nesten da. Onkelen min var der, og ringte under den siste gitarsoloen. Var skikkelig fett altså. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kom fra konserten nå! Det tok fullstendig av, Ozzy var konge, publikum var konge og stemningen var konge! Har aldri opplevd lignende! OZZY! Lenke til kommentar
stout Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Alle som ikke var der gikk glipp av noe stort! Sinnsyk opplevelse, stemningen var på topp! En salig blanding av bestemødre, fjortisser og stonere m.m. De som skal på konserten i Bergen på lørdag har noe å glede seg til, om Ozzy fortsatt har noe å gi... Kjente en velkjent lukt rett før de spilte "Fairies wear boots" eller der omkring, noen her som føler seg skyldig? Dvs. èn eller flere bønner ble definitivt røyket under konserten (jepp, var litt misunnelig..) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg hadde rett og slett ikke råd til og dra, selv om jeg hadde veldig lyst. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Skurupu: Til deg kan jeg bare si en ting! -Det ble solgt billetter for femti spenn utenfor døren... Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Alle som ikke var der gikk glipp av noe stort!Sinnsyk opplevelse, stemningen var på topp! Enig. Var en, om ikke fantastisk, veldig bra konsert. Ozzy hadde til tider litt trøbbel med vokalen (spesielt på Dirty Women...), men alt i alt så virket alle på scenen i toppform. Det absolutte høydepunktet var for min del Black Sabbath (låta, ja). I ultraseig utgave! Tidenes musikale orgasme - hadde frysninger og gåsehud gjennom hele låta og sikkert en halvtime etterpå... Halleluja! "God bless you all! We love you!" Endret 8. juli 2005 av EvilHomer Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jepp, de var i toppform på Roskilde iallfall. Endret 8. juli 2005 av Endre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Skurupu: Til deg kan jeg bare si en ting! -Det ble solgt billetter for femti spenn utenfor døren... jeg prøvde å kjøpe et par av disse, og kom ikke inn Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 var så bra! da de fyrte opp War Pigs tok det rett og slett av! kunne nesten ikke vært bedre! annen oppvarming kunne det vært da.. men men.. Gitarriffa til Tony Iomi var helt råe og Ozzy var drit rå! sto å gliste.. og viste ræva til publikum! Til dere som ikke var der: SURT DET PØLSER! olè! olè! olè! olè! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Skurupu: Til deg kan jeg bare si en ting! -Det ble solgt billetter for femti spenn utenfor døren... Nå tar du vell i litt? Jeg visste om gateselgerene, men regnet ikke med å få de for noe mindre enn 500,- Endret 8. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Skurupu: Til deg kan jeg bare si en ting! -Det ble solgt billetter for femti spenn utenfor døren... jeg prøvde å kjøpe et par av disse, og kom ikke inn Rett før konserten hastet de virkelig med å få solgt de to siste sitteplassene, og jeg måtte ned i 50,- for å bli kvitt dem. Heller det enn å sitte med to ubrukte billetter... De to andre fikk jeg solgt for 200,- til sammen. Sånn er det, og man kan takke Bergen for det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kjente en velkjent lukt rett før de spilte "Fairies wear boots" eller der omkring, noen her som føler seg skyldig?Dvs. èn eller flere bønner ble definitivt røyket under konserten (jepp, var litt misunnelig..) Noen venner av meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Det røyk som pokker fra en gjeng nede på gulvet. Var ikke vanskelig å oppdage for oss som satt oppe på de dårlige plassene med elendig lyd. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 satt ca midt på.. SINNSYK LYD! var noen som røyka no der og Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 For å kapre tråden vil jeg si at Sabbath spilte knall i Bergen også. De spilte ute, og det var vanvittig mange der. Var i Bergen for å spille selv, og fikk tak i VIP-billetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå