Deadringer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Jeg bruker mye av tiden til å få i gang et Invisionfree forum, men har noen problemer med dette. et av problemene er at opplastning for medlemmer er umulig. selve "bla gjennom" knappen og linjen hvor det vises til filen som skal lastes opp er borte(bilde). som dere sikkert skjønner er den det står "riktig" på, slik jeg vil ha det. da lurer jeg på hvordan jeg får endret på dette? takker for all hjelp! edit: er denne feilpostet beklager jeg. Endret 7. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 1 Om jeg ikke tar feil, så er denne tråden feilpostet. 2 Har du undersøkt hjelpesidene til invisionfree.com? 3 Hvis ikke, ta en titt på dette: http://support.invisionfree.com/index.php?showtopic=4761 P.S. Jeg er trøtt og gretten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) hvis den er feilpostet? hvor skal den være? tar en titt nå edit: First, login to your Admin CP. * On the left frame: Under Forum Control, click Manage User Groups * On the right frame: Under User Group Management, next to your first group (most likely Admin), click on Edit Group på min admin cp er det ingen manage user groups. Endret 10. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 løste det nå. takk for linken rafael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå