Jeg_ruler Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg laster ned en film, men den stopper på 99.8% Er det noen måte å konvertere den uferdige torrenten til vanlig avi format? Den siste % er sikkert bare rulletekst Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ja, det finnes, men siden det er ulovlig å diskutere dette her i grunnen så tror jeg vi skal ende diskusjonen før den begynner... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tenk om han laster ned en film som en venn har laget da.... Men denne er feilpostet... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tenk om han laster ned en film som en venn har laget da.... sure Og det går ikke ann. Torrents funker ikke slik. Synd det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Man kan fint bruke Torrents til å laste ned en film som kameraten har lagd. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tenk om han laster ned en film som en venn har laget da.... sure Og det går ikke ann. Torrents funker ikke slik. Synd det. Jo, eg gjør det.... bruker også torrent i jobb samanheng og til hobby Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg laster ned en film, men den stopper på 99.8% Er det noen måte å konvertere den uferdige torrenten til vanlig avi format? Den siste % er sikkert bare rulletekst cluet med torr4ent er den laster ikke fra begynnelsen og jobber mot slutten.. For alt du vet kan det være i bit midt i filmen som gjenstår. Funker som ett puslespill, bitene er strødd overalt og clienten din plukker opp en bit om gangen. slik har jeg forstått det Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Man kan fint bruke Torrents til å laste ned en film som kameraten har lagd. Selvfølgelig, men det er vel ganske klart hva det er snakk om her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 I film og tv-kategorien snakker man ikke om nedlastinger av hverken spillefilmer eller amatørfilmer. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg