Hidden Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
aschj Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 En CD-RW er ikke bare en CD-RW. Brennere kan være veldig kresne på medium, men i så fall skulle du nok ikke ha greid å brenne til den fra starten av. Du sier ikke åssen brenner du har, noe som kunne ha vært en nyttig opplysning. Test skiva hos en kamerat eller noe for å se om han har samme problemet. Buffer underrun (Les: Feilbrenning) skal ikke ødelegge en CD-RW, nei. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg "ødela" ei CDRW-plate en gang ved at PC'n låste seg midt under brenninga. Programvaren kræsjet hvis jeg ville ha aksess til plata. Jeg tror det er programvaren sin skyld at den kræsjer fordi den ikke får helt de dataene den forventer. Jeg prøvde likeevel å formatere plata på nytt. Det gikk utrolig tregt og kræsjet mange ganger, men til slutt ble den faktisk i orden igjen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Tror rett og slett dette skyldes feil på CD-RW'en. Kanskje er det slik at noe av det brennbare laget har blitt skadet slik at det kan brennes til en eller to ganger men deretter ikke kan brennes til mer. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå