[Calavera] Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Heisann Har fått meg en Compaq Evo 1020 bærbar som ikke funker slik den skal. Specsene er som følger: Pentium 4 M 2,4ghz 512mb ram 10gb maxtor hdd (denne skal byttes ut. Er bare midlertidig) Har fått med meg at denne ikke selges lenger, så jeg får ikke mer informasjon på den. Men uansett, problemet er som følger: Den starter ikke opp. Når jeg trykker på powerknappen, begynner den lille vifta bakerst å suse, men ikke cpu vifta, og det blir ikke noe liv på skjermen. Men det som er rart er at den starter opp normalt noen ganger. Lys på skjermen, booter som normalt og alt det der. Og noen ganger begynner cpu vifta å gå som normalt, men ikke noe liv på skjermen. Noen ideer på hva som kan være galt? Har starta den opp uten alt av hardware kobla til. Ribba den helt til hovedkortet, men fremdeles ingenting Bare spør om mer info hvis dere trenger det. Takk Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 *bump* Ingen som vet? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 kan være at skjermen blir litt løen eller noe dårlig kontakt noen steder på hovedkortet Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har feilsøkt hele greia. Tatt ut alt utenom prosessor og startet opp, men ingen forandring. Hvis skjermen er "løs", skal jo cpu vifta starte opp.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 men den starter en gang i blandt? prøv med en annen rambrikke i den. gudene vet men det har hvert mitt problem en gang for mye. Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Har testet med en annen ram brikke. Men hvis ram'en ikke funker, skal jo cpu vifta begynne å gå? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ja den burde vel egentlig det. da starter jeg iallfall å gå tom for ideer. så sant ikke selve hovedkortet starter å gå litt loco da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå