nordin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ...som er bra i forhold til prisen. Skal på tur til Nice i begynnelsen av august og ønsker å kjøpe meg et digitalkamera som tar greie bilder, er enkelt i bruk, kan filme korte videosnutter og har mulighet til å sette inn slike kort man kan lagre flere bilder på. Ønsker ikke et kamera som koster flere tusen og tar "supre" bilder. Vil bare ha et ålreit kamera til en billig penge, uten at prisen "ødelegger" kvaliteten om dere forstår hva jeg mener. Har satt et pristak på 1200kr. Hva med Olypmus Camedia? Er det noen tilbud nå? Hvilket bør jeg kjøpe? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Olympus lager iallfall meget bra optikk, jeg snakker av erfaring med hittil 4 kameraer av diverse typer. Men de som ligger i ditt prissjikt får middelmådig karakterer på øvrige ting som betjening, instillingsmuligheter, hastighet m.m. Men hva med dette? Nikon Coolpix 3200 Det er en eldre utgave av suksesserien til Nikon. Det har "bare" 3 megapixler, men til ditt omtalte behov ville jeg tro det er helt greit. Det var et av kameraene som fikk rosende omtale da det kom, og er et svært hendig turkamera. Det ser faktisk svært mye større ut på bildet, men er i virkeligheten knøttlite. Du må riktignok spe på et par hundrelapper, men da får du iallfall et kamera med god kvalitet som tar gode bilder. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://www.itavisen.no/services/digitalkamera.php Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja og at anbefale IT-avisen som reference til kamerakøb kan jeg kun fraråde på det kraftigste!! Følg i stedet Manskoews anbefaling. Evt. kan du kigge på Olympus Camedia C310 - et godt, billigt kamera til prisen (vandt TIPA Awards i sin klasse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå