mottiplotti Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Som topic sier, så skal jeg ha meg en ny bærbar. Taket er 13000 (noen hundre over går hvis det er en god deal, men helst ikke høyere) Bruksomåde: - Kontorarbeid (med store skjemaer, men ellers kun drift av standard office programmer o.l - Noe spilling - Surfing og film titting Krav: 15" skjerm, gjerne widescreen Ok skjerkort (ikke integrert) Blåtann - Ikke nødvendig, men vil gjerne ha det Trådløst nettverk 1024mb ram 60-80gb harddisk batteri minimum 3t+ under 3 kg OS - ikke nødvendig om jeg har glemt noe nå, så beklager... men dette er grovt sett de krav jeg har til PC. En jeg har sett på er denne. Dette er en PC jeg synes vil dekke mine krav, men som jeg forstår fra HW sin test så er det noe støy fra denne, og jeg vil helst ha en stillegående maskin... Så jeg lurer egentlig på om noen har tips til en tilsvarende PC, som er mer støysvak og kan anbefales på det sterkeste Edit: Har sett på komplett sin notebook 460 (konfigurert til ca tilsvarende som denne PC, og vurderer den også allerede Endret 7. juli 2005 av mottiplotti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå