Complexity Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 har en k500i og jeg lurer på om det går ann å fjerne entry snarveien på den høyre tasten. på min kompis sin k700i står der "mer" der og det vil jeg også ha (han har ikke entry da. hater entry) noen som vet? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du kan gjøre noe som heter å " Unbrande" eller "debrande" mobilen, da legger de inn original softwaren til Sony ericsson ( som er på din kompis mobil) og fjerner den andre "reklame". Se Pm, får info.... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) unlockshop.no fikser nok dette ganske raskt;) Endret 8. juli 2005 av mckvakk Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) unlockshop.no fikser nok dette ganske raskt;) Unlockshop er sikkert raske de å, men jeg tenker hvis han bor i Oslo området, så er det raskere å bare stikke innom Gsmteknikk, butikken i Oslo, å låse dne opp der www.gsmteknikk.no Endret 8. juli 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 unlockshop.no fikser nok dette ganske raskt;) Unlockshop er sikkert raske de å, men jeg tenker hvis han bor i Oslo området, så er det raskere å bare stikke innom Gsmteknikk, butikken i Oslo, å låse dne opp der www.gsmteknikk.no hehe.. nå har det seg slik at jeg bor i målselv så oslo blir litt vell langt. uansett så tror jeg ikke jeg orker å sende den inn.. skal snart kjøpe adatakabel så da kan jeg jo gjøre det selv. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 unlockshop.no fikser nok dette ganske raskt;) Unlockshop er sikkert raske de å, men jeg tenker hvis han bor i Oslo området, så er det raskere å bare stikke innom Gsmteknikk, butikken i Oslo, å låse dne opp der www.gsmteknikk.no hehe.. nå har det seg slik at jeg bor i målselv så oslo blir litt vell langt. uansett så tror jeg ikke jeg orker å sende den inn.. skal snart kjøpe adatakabel så da kan jeg jo gjøre det selv. Okei, prøvde bare å hjelpe. Hvis man ikke vil sende mobilen inn, så tror jeg Gsmteknikk er den eneste butikken I Norge som utfører det i butikken sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå