_Daniel_ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har formatert pcen også installerte XP Pro. Så når den skulle til å installere drivere installerte den ikke Lydkontroller for multimedia. Så får ikke noe lyd på pcen.. Når jeg går inn for og spille av musikk kommer det opp: Kan ikke spille av lyddatastrømmen. Ingen maskinvare for lyd er tilgjengelig, eller maskinvaren svarer ikke. Også på Enhetsbehandling inne på kontrollpanelet når jeg går ned til Lyd-,Video- Og spillkontrollere kommer det en liste med dette under det: Eldere Lyddrivere Eldere videoinnspillingsenheter Lydkodeker Lydkontroller for multimedia ( DENNE STÅR DET EN GUL GREIE MED EN SVART STRIPE I! Det er denne som nok ikke er installert..) Mediekontrollenheter Videokodeker Intel® 82801CA/CAM AC'97-lydkontroller Driver Det er lydkortet...! Er det noen som veit hva som er feil så værsåsnill og hjelp meg.. Lenke til kommentar
om_ikke Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 innstaler drivere for hoverkortet Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 windows update har en oppdatering på ac`97 driverne! Har selv det samme intri lyd greine, å her har det funka fett med de driverne som er inkl i win xp cden. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 prøv og installer hk lyd driver! Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 gå inn på hjemmesiden til de som laget lydkortet og last ned driveren fra nett. noen ganger kan det være løsningen. har hatt et lignende problem før og det løste seg når jeg lastet ned driveren fra nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå