gamerman Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hei Jeg fikk endelig min k750i i dag og jeg lurer på noen små ting : Når jeg prøver å ta bildet så noen ganger går det og noen ganger kommer den lyden men når jeg slepper den så tar den ikke bildet Hvordan sjekker jeg software / firmware versjonen ? Hva er macromodus ? Hvor lenge "bør" batteriet lade ? Jeg vet at autofokus brukes ved å holde knappen inne, men noen ganger funker det bare ikke, er det noen innstillinger ? kanskje jeg skal la batteriet lade opp først For å se hvilken versjon du har, trykk følgende i standbymodus (> = joystick til høyre osv): >*<<*<* Ok, men hva er siste SE update ? Endret 7. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvordan sjekker jeg software / firmware versjonen ? Det har du selv skrevet lenger ned i posten din. Hva er macromodus ? En modus for å ta bilder av motiver som er veldig nærme kameraet. Hvor lenge "bør" batteriet lade ? Det står i manualen. Er ikke sikker, men synes å huske det var 4 timer. I hvert fall: Åpne opp manualen og sjekk du. Jeg vet at autofokus brukes ved å holde knappen inne, men noen ganger funker det bare ikke, er det noen innstillinger ? På kameraknappen er det to trinn. Man kan trykke den litt inn, uten å trykke den helt inn. Trykker man den litt inn fokuserer den, trykker man helt inn tar den bildet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Takk Men hva er siste update versjon av Sony Ericsson ? Jeg har sett en update som var fra SETOOL eller noe som crazysteps skrev i sin guide men jeg vet ikke hvem som er en eksakt nye update versjonen fra Sony Ericsson , please enlighten me Endret 7. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det står i linken for oppdatering her på amobil. Leit, så finner du! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Skal leite men må jeg i arkiver da for å finne den Artikklen som amobil skrev ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå