Gå til innhold

SonyEricsson T630 "knappeprob."


Anbefalte innlegg

Halla.

 

Jeg var akkurat nede på "elkjip" og klaget på mobilen min. De sa at d kostet 400kr, for å sjekke om d gikk på garantien, så d gadd jeg ikke :no:

 

Problemet er at somme knapper henger seg opp i ny å ne, altså harde å trykke inn...

Vet dere om hvordan det kan fixez? E.v. åpne telefonen, sånn jeg kan renske bak knappene..,..

 

Pliz svar`a!

 

MVH. Grizen23

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

hær bli dæ liv! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke godta alt Elkjøp sier. Utifra det du sier virker det som at de prøver å slippe lett unna.

 

For å hjelpe deg videre må jeg vite:

Hvordan har feilen oppstått?

Har du utsatt mobilen for væske slik at det kan være feilgrunnen?

 

Om du kun har brukt mobilen normalt og denne feilen har oppstått har du krav på kostnadsfri reperasjon, etter forbrukerkjøpsloven. Ikke snakk til dem om garanti, snakk til dem om reklamasjonsrett jfr. forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke uttsatt dn for noe vann el. så jeg vet ikke jeg..Kankje d har vært litt drøs i lommen?!?! Knappen er alti harde å trykke inn nå (ca 5 av de). Så du kan si at å skrive en mld. nå tar dobbel så lang tid!!

Ut ifra det du sier der, altså at du ikke har utsatt den for unormalt bruk, har du retten på din side.

 

Om problemet er så stort at det hindrer deg eller gjør enkelte funksjoner mye mer dårlige (SMS i ditt tilfelle) er det en mangel på telefonen, og du har krav på reperasjon. Gå til Elkjøp og si det uten å bland inn garanti. Om de likevel finner bevis for at problemet skyldes deg må du nok finne deg i å betale noen lapper for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...