Pysj Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Hagevariant av SK65 Siemens SK65 lanseres nå med et bakdeksel av tre. Det er slett ikke umulig at du finner den samme tresorten i din egen hage. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Skjønner ikke helt poenget...Dette må være for ekstremt interesserte. Jeg syns telefonen var skikkelig fæl Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg liker det når produsenter tar i bruk nye tanker når de produserer telefoner, enten det er funksjonsmessig eller i utformingen og det ytre. Som nevnt før synes jeg Mobiado EM er rålekker, og denne var ikke så ille denne heller. Det er bra at Siemens nå har en limited edition som ikke bare er andre farger og bakgrunner osv., men også et helt annet materiale. Hva jeg synes om selveste telefonen er dog noe helt annet ... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Siemens hadde en Burlwood-edition av SL55 også. Fant ikke noe bedre bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg