maxmhz Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Ja, hva liker dere med data og hvorfor? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 At jeg kan se på TV, høre på musikk, snakke med folk, spille, se på filmer, høre på radio, få underholdning osv osv opp på skjermen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 maxmhz Sitte her på forumet liker eg best for øyeblikket men vet ikke hvor lenge det varer før eg blir lei. Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 02:00, maxmhz skrev:Ja, hva liker dere med data og hvorfor? Get a life (QUICK)! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: DinMOR skrev (2002-07-28 02:08):Get a life (QUICK)! Hva mente du med denne :???: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 De pene bokstavene på tastaturet. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg liker best å skru i maskinen. Kjøpe nye komponenter og få dem til å yte maksimalt. Det gir en indre glede når komponentene yter mer enn de er beregnet for! Ellers liker jeg å dra på LAN. Ingenting er som stemninga og varmen fra et lokale med over 100 stykk datanerder, DivX-duder, gamere og hardware-entusiaster! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Kunne ikke vært mer enig, havegg :smile: Det er noe helt spesialt over å sette inn nye kort og så få dem til å funke. Enda bedre; Skifte HK og CPU og se om maskina fortsatt booter LAN er det også noe helt spesielt over. (Skal seff på TG2003.) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Underholdning av alle slag. Har sluttet å se på TV/video etc og hater konsoller for de ikke har tastatur. :wink: Og alt av hardware er ganske interessant. Teknologi og Elektronikk. Og det sosiale rundt det å prate med andre "data-frelste" som bestemødre ofte kaller det(!). Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 LAN!! Det må være det totalt beste, Deling av filmer mp3 er og å se trynet til en person når du skyter han i hodet på cs :smile: Lenke til kommentar
thoering Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Friheten til å styre over en "venn", få den til å gjøre hva du vil for deg, om det så er å arbeide til den brenner i hjel. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Liker å se på alle regnestykenne som cpuen regner ut hvert eneste sekund.. mmmmm.. :razz: Neida.. Det jeg liker med datamaskiner er at du alltid har noe å gjøre. Om du ikke laster ned så kan du spille på internett og bli kjent med andre. Installere nye OS, prøve deg frem og finne ut mulige svar for å hjelpe andre eller deg selv. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Diggeste er å ha et mini-lan.. 10 stykker.. du kjenner alle og når alle er med på en runde cs og du er i cs-form..ahhh..livet! Ikke noe som er bedre enn å blåse huet av han som sitter ovenfor deg. Ser sinnet hans bare koker opp.."mwoahahaha" Med pc kan man gjøre alt! I motsetning til en kjip konsoll.. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Muligheten til å se på TV, film, høre musikk, radio, spille, snakke med andre.... osv. Det er en maskin du selv bestemmer til hver minste detalj hvordan den skal fungere, du kan utvide ytelsen, få den til å yte mer enn den skal, teste deg selv i hardware og software emner/problemer. En vidunderlig sak igrunn, hadde ikke ønsket et liv uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå