Gå til innhold

Post bilde av (gamer/hacker/1337) stolen din

Anbefalte innlegg

Hei, post bilde at stolen dere har foran husets "alter". Altså, kontorstolen (i utvidet forstand) du bruker hjemme foran PC'n. (jobbstol gjelds ikke :tease: )

Jeg begynner (ikke så bra) med å poste bilde av stolen Svenning fra Ikea (ja, det er en skikkelig drittstol :!: ) som jeg er så uheldig å ha hjemme foran min PC på "kontoret". Noen bedre?

23819_PE108533_S2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje kamera så fant ein liknande stol på ikea.

Min stol er blå og litt bedre å sitta i enn den på bilde, men er av samme type.

Anbefaller foresten ikkje denna stolen, sitter med tastaturet i fanget når eg gamer osv.. Stolen er vond å sitta lenge i.

38296_PE130209_S3.jpg

Lenke til kommentar

Anskaffet meg nettopp en "Gamepod" til drøyt 9000 kroner. Har høyttalere med god dynamikk og fet lyd ved ørene, og en "romperister" montert i ramma under stolen. Helt genial når det kommer til spilling. Spesielt når jeg kobler opp WoW på 42"-eren :)

gamepod.jpg

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Anskaffet meg nettopp en "Gamepod" til drøyt 9000 kroner. Har høyttalere med god dynamikk og fet lyd ved ørene, og en "romperister" montert i ramma under stolen. Helt genial når det kommer til spilling. Spesielt når jeg kobler opp WoW på 42"-eren :)

gamepod.jpg

Heldigris! :dontgetit: Stolene min kommer snart

Lenke til kommentar

Panasonic. Er usikker på modellen. Godt bilde i hvert fall, og den har innebygd HDTV-dekoder så jeg gleder meg til det blir HDTV i Norge :] (hvis det blir)

edit: vi kjøpte den på elkjøp, så jeg antar det er denne.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

[ot]Digg tv det der. Lyse viser allerede HD noen steder i stavanger og det vil begynne å komme i det små i september, da også HD-DVD. Nye playstation 3 og xbox 360 har også komponentutgang (tror den sender opp til 720p) [ot]

Jeg har en gammel kjøkkenstol i Tre m/ blå-rutete pute :)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kan vel ikke kalle det en stol, en veldig brei i tilfelle. :p ("Klippan" fra IKEA)

32947_PE096269_S3.jpg

Sitter i en sofa pga. jeg ikke har en liten skjerm på et databord men en projektor :green: Skal kjøpe meg Xbox360 eller PS3 når de kommer jeg også.

Lenke til kommentar

Merket er Savo. Har hatt den i... 8 år og aldri byttet :)

Merk: Den har en CUSTOM MOD, nemlig et brekt armlene på venstre siden, for å kunne skyve stulen lenger inn under bordet... Også tipper den bakover hvis man lener seg bakover... herlig :cool:

post-63-1120755292_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...