Misantropen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei, post bilde at stolen dere har foran husets "alter". Altså, kontorstolen (i utvidet forstand) du bruker hjemme foran PC'n. (jobbstol gjelds ikke ) Jeg begynner (ikke så bra) med å poste bilde av stolen Svenning fra Ikea (ja, det er en skikkelig drittstol :!: ) som jeg er så uheldig å ha hjemme foran min PC på "kontoret". Noen bedre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hoho! Jeg bruker også drittstolen Svenning! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 PFFF!! Jeg lagde en slik tråd for over 3 år siden ! EID http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=23801&st=0 På den tiden var det blandt annet lov med bilde i signaturen! DET er lenge siden det! her er forresten min stol (gammelt bilde) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 "Savo" er merket, tror jeg. Grei stol, som jeg kan stille inn slik at det blir behagelig og sitte Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hoho! Jeg bruker også drittstolen Svenning! me3 tror jeg. Bare jeg har handtak når jeg surfer fort Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har ikkje kamera så fant ein liknande stol på ikea. Min stol er blå og litt bedre å sitta i enn den på bilde, men er av samme type. Anbefaller foresten ikkje denna stolen, sitter med tastaturet i fanget når eg gamer osv.. Stolen er vond å sitta lenge i. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Anskaffet meg nettopp en "Gamepod" til drøyt 9000 kroner. Har høyttalere med god dynamikk og fet lyd ved ørene, og en "romperister" montert i ramma under stolen. Helt genial når det kommer til spilling. Spesielt når jeg kobler opp WoW på 42"-eren Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Anskaffet meg nettopp en "Gamepod" til drøyt 9000 kroner. Har høyttalere med god dynamikk og fet lyd ved ørene, og en "romperister" montert i ramma under stolen. Helt genial når det kommer til spilling. Spesielt når jeg kobler opp WoW på 42"-eren Heldigris! Stolene min kommer snart Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har du bestilt noe lignende? Siden du ikke sa noe utover det, liksom? I så fall har du masse å glede deg til. Film og spill får en helt ny dimensjon når lyden er såpass tett innpå deg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Fet stol Loeve Åssen 42'er er det du har da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Panasonic. Er usikker på modellen. Godt bilde i hvert fall, og den har innebygd HDTV-dekoder så jeg gleder meg til det blir HDTV i Norge :] (hvis det blir) edit: vi kjøpte den på elkjøp, så jeg antar det er denne. Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) [ot]Digg tv det der. Lyse viser allerede HD noen steder i stavanger og det vil begynne å komme i det små i september, da også HD-DVD. Nye playstation 3 og xbox 360 har også komponentutgang (tror den sender opp til 720p) [ot] _____________________________ Jeg har en gammel kjøkkenstol i Tre m/ blå-rutete pute Endret 7. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, jeg er klar over at den nye generasjonen med konsoller vil ha utganger for sånt. Blir neppe mye tid ute i sola når de kommer, nei :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan vel ikke kalle det en stol, en veldig brei i tilfelle. ("Klippan" fra IKEA) Sitter i en sofa pga. jeg ikke har en liten skjerm på et databord men en projektor Skal kjøpe meg Xbox360 eller PS3 når de kommer jeg også. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) "Tada" Endret 7. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 "Tada" Sånn har jeg og . Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nesten samme som haddis, uten hodeputa. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Merket er Savo. Har hatt den i... 8 år og aldri byttet Merk: Den har en CUSTOM MOD, nemlig et brekt armlene på venstre siden, for å kunne skyve stulen lenger inn under bordet... Også tipper den bakover hvis man lener seg bakover... herlig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har en kjøkkenstol med en rød og hvit rutete pute. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Grym stol? Hehe.. God iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå