audhage Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei Jeg sitter på et Altec Lansing fra DELL. Er det verdt det å oppgradere det til et Logitech Z-5500? Hva mener dere? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du vil nok høre en god forskjell. Om det er verd det, det er opp til deg og din lommebok. Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller lagt pengene i et par skikkelig gode hodetelefoner. For overlegen spillfølelse er pc'en også koblet til hjemmekinoanlegget, som jeg stiller inn slik at bare subwooferen gir lyd fra seg (sony sa-wx900), det er fett i kombinasjon med hodetelefoner. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hehe, ja det varr ingen dum idé. Problemet med det settet jeg har er at det er så få muligheter, og at det ikke oppfører seg så VELDIG godt sammen med Audigy 2 ZS. (lydkortet jeg har) Ingen andre som har noe å si da? Mvh Audun Hagen EDIT: Tror dere det settet (Loghitech) vil falle i pris det neste halvåret? Eller bør jeg slå til på Netshops Ukens Tilbud?) Endret 8. juli 2005 av audhage Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Prisen på z-5500 har ligget stabilt på det nivået LENGE nå.. Netshop er vel 200+/- billigere enn nest billigste alternativet, men de har i allefall settet på lager... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Ok, da får jeg se hva jeg gjør da. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ingen andre som har noe å si da? Mvh Audun Hagen Jeg kan i allefall anbefale settet på det varmeste. Bruker det selv i stua som hjemmekinolyd, og får du en film med mye lyd, koser z-5500 seg enormt. Vil spesielt anbefale "Master and Commander" med Russel Crowe på DTS, lyden er sinnsyk! Verdt hver en krone!!! (Og jeg kjøpte til 2995,-) Eneste aber er at de kan spille så sinnsyk høyt (uten å skurre) at naboer/foreldre/ektefelle blir forbanna... (Men kona blir blid hvis jeg slår på musikk ho liker (heste-jazz))... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Eneste aber er at de kan spille så sinnsyk høyt (uten å skurre) at naboer/foreldre/ektefelle blir forbanna... (Men kona blir blid hvis jeg slår på musikk ho liker (heste-jazz))... Hehe, ikke så rart kanskje. Men jeg tror ikke jeg kjøper det. Jeg har brukt så mye penger for tiden. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå