Gå til innhold

Lyden faller ut når jeg spiller

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny Hp i fjor. CPU type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200)

Lydkort Creative EMU10K2 Audigy / Audigy 2 Audio Processor

Jeg vet ikke om lydkortet er intergrert i hovedkort. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg finner ut det?

Problemet er at lyden faller ut i nesten alle typer spill. I need for speed 2 underground faller det ut sjelden, men i Battlefield og andre flysimulatorspill faller lyden ut konstant. Da kommer det masse rare lyder, sprakelyder i høytalere. Hvis jeg setter spillet i pausemodus og på igjen faller den ut automatisk.

Jeg har overhodet ikke greie på lydkort, men vet noen om jeg har behov for bedre lydkort eller kan det være en annen feil? Da jeg kjøpte dataen hadde jeg ikke så store problemer med lyd når jeg spilte.

Har også prøvt å laste ned lyddriver fra creativ, men når jeg skal installere så får jeg opp en advarsel fra windows om at lyddriveren ikke er sjekket opp mot windows logo og at de sterkt anbefaler meg å ikke fortsette instalering.

Vet noen om det er trygt å laste ned fra creativ for en amatør, eller bør man være litt dreven??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lydkortet ser du oom er integrert ved å se bakpå hvor du putter i høytalerkabelen.. om det er helt oppe med usb og mus så er det integrert, om ikke så er vel sansynligheten ekstremt stor for at du ikke har det..

Og ja.. tror nok problemet er der fordi du har integrert, om ikke så er lydkortet bare gåent..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...