schtan Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 jeg bestilte pakken i går kveld, hvor lang tid tror dere det tar før den kommer til trondheim? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er i USA naa, og har tenkt aa kj0pe MX518 musen. Vil jeg faa brukt den i Norge? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 ja det vil jeg tro Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg bestilte pakken i går kveld, hvor lang tid tror dere det tar før den kommer til trondheim? Logg inn på komplett, og søk etter varen. Der finner du sporingsnummer... :] Tar vel MAX 3 dager elns.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil si at MX518 er den beste gamingmusa på markedet pr. dags dato. MX510 kommer på en klar 2 plass foran Razer Diamondback. Jeg har alle 3 musene i min "musesamling" og bruker kun MX518... For den er best.. Har ikke prøvd mx 518, men har prøvd mx 510 og jeg må si at jeg foretrekker razer diamondback foran den. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Leverte ordre Bestillingsdato: 2005-07-07T22:10 Ordrenummer: * Fjernet av mej* Ordrestatus: Levert Antall Varenr. Beskrivelse 1.00 310063 Qpad Pro Gaming Kit med Logitech MX510, Blå LowSense matte, Wristband, Glidz Dette? *Merk* Ordrestatus: Levert Vil det si at den er kommet til meg da, eller har de sendt den da? Endret 9. juli 2005 av schtan Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Nei? Du vil finne et sporingsnummer som du kan skrive inn på posten.no og se hvor pakka er nå. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 hmm... første gang jeg bestiller derfra, så hvor finner jeg sporingsnummeret da? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 *edit* fant det under leveranser Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Logitech MX518 Review Har denne musen og er kjempe fornøyd med den Endret 9. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
schtan Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 jepp Men noen som vet om stokke er langt unna Trondheim? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jepp Men noen som vet om stokke er langt unna Trondheim? Stokke er i Vestfold Komune, rett uten for sandefjord. Komplett, Netshop og PS data ligger alle sammen der nede. Langt unna deg foreløpig. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 www.Hvor.no Tror Stokke ligger utenfor Oslo... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jepp Men noen som vet om stokke er langt unna Trondheim? Stokke er i Vestfold Komune, rett uten for sandefjord. Komplett, Netshop og PS data ligger alle sammen der nede. Langt unna deg foreløpig. PS Data ligger i Arendal.. Her så er det en som påstår at det følger med skates..? Jeg fikk ikke med skates? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jepp Men noen som vet om stokke er langt unna Trondheim? Stokke er i Vestfold Komune, rett uten for sandefjord. Komplett, Netshop og PS data ligger alle sammen der nede. Langt unna deg foreløpig. PS Data ligger i Arendal.. Her så er det en som påstår at det følger med skates..? Jeg fikk ikke med skates? Det var ikke med musa det fulgte med skatez, det var musematta Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jepp Men noen som vet om stokke er langt unna Trondheim? Stokke er i Vestfold Komune, rett uten for sandefjord. Komplett, Netshop og PS data ligger alle sammen der nede. Langt unna deg foreløpig. PS Data ligger i Arendal.. Her så er det en som påstår at det følger med skates..? Jeg fikk ikke med skates? Ok ser det var mpx som var nr 3 i den gata der de alle ligger Stokke er uansett i vestfold da. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Qpad Pro Gaming Kit fra komplett eller om jeg skal kjøpe alt hver for seg så jeg får å få MX 518 i steden for MX 510. Er det verd styret og pengene? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Qpad Pro Gaming Kit fra komplett eller om jeg skal kjøpe alt hver for seg så jeg får å få MX 518 i steden for MX 510.Er det verd styret og pengene? Kommer ann på hvor mye mer det vil koste...Nå vet ikke jeg om du trenger Q-Pad Wristband, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå