Gå til innhold

MX 510 eller MX 518?

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer på om hva som er best :roll:

Jeg bestilte MX 518 i dag, men tenkte egentlig og bestille MX 510, men ombestemte meg :p (IKKE et uhell)

så... tenker på om jeg egentlig har skulla kjøpt MX 510 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordelen med 518, er at du kan justere sensen med 2 knapper direkte på musa. Det fungerer uten driver og alt. Knappene sitter forand og bak rulle hjulet. Med en liten + og - på seg. Da kan du deafault uten driver, bytte mellom 400/800/1600(dpi?).

Ellers er de prikk like, samme størelse, knapper og form. Annen farge da :)

Lenke til kommentar
Bra :p Ser på det settet hele tiden jeg nå :p hehe, bestiller i kveld!!!

*edit* Må jeg ha drivere til 510?

Normalt ikke, men 510 har ikke noen sens justering heller.

Men razor saken har sens justering, og dette fåregår i drivrene. Jeg syns derfor 518 er bedre med at de har puttet knapper på musa og det fungerer uten driver.

Lenke til kommentar

Jeg bruker MX 518 til gaming og er strålende fornøyd med den...Ikke bare har den samme fasong som på MX 510 men den veier mye mindre også....Er veldig behagelig og spille med...Er en stor fordel at man kan justere sensiviteten på den med bare et lite trykk under spill.....

Ville absolutt gått for MX 518 hvis jeg var deg..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe meg mx510 eller mx518... men jeg kommer ikke til å ha bruk for disse sens knappene siden jeg kun spiller fps spill...

Det jeg er litt skeptisk på med 518 er at disse sens knappene kan fucke opp sensen min midt i et game..

Så jeg vet ikke om jeg skal bare kjøpe 510 isteden, er 518 så sinnsykt mye bedre ??

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe meg mx510 eller mx518... men jeg kommer ikke til å ha bruk for disse sens knappene siden jeg kun spiller fps spill...

Det jeg er litt skeptisk på med 518 er at disse sens knappene kan fucke opp sensen min midt i et game..

Så jeg vet ikke om jeg skal bare kjøpe 510 isteden, er 518 så sinnsykt mye bedre ??

De knappene kommer du normalt ikke borti ved et uhell.

Utrolig fine i Battlefield, for når man kjører tanks er det ofte man ønsker og snure skyter huset fortere rundt, uten at alle ting skal gå fortere. For endel tanks er trege noen er raske. Da trykker man bare på + og man snurer fort rundt ;) så - og man er tilbake igjen.

Lenke til kommentar

har mx510 og er FORNØYD.. bruker ogse så klart Q-PAD... syns mx510 er perfekt i vekt.. men så liger jeg de sånn.. har ikke prøvd mx518 men eks ms 4.0 syns jeg er litt for lett:( så bare å kjøpe det sette:) velidg bra pris:)

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg mx510 hadde stygge farger.

MX518 fungerer knirkefritt i linux også, uten drviere. Det var litt overraskende og deilig. Sikkert fordi sens-justeringa er i musa, og påvirkes ikke av maskinvare.

Den passer perfekt med S&S-steelpad og de skatsene som følger med.

Lenke til kommentar

518 har jo dobbelt så bra oppløsning som 510. 800dpi er rett og slett for dårlig i mine øyne og det var godt å endelig få seg en mus med 1600dpi.

Razer Diamondback og MX518 er like hva ytelse angår, men 510 er dårligere enn begge de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...