fred på jord Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Asonos siste minispiller er utformet av designkometene i Norway Says. Disse har tidligere gjort suksess med både lamper, sykler og bord, men har de klart å snekre sammen en brukbar MP3-spiller? Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Flott test, har ingenting å utsette på den. Synd med begrensningene , hadde håpet denne skulle være bedre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 på en så dyr spiller må jeg si at dette skuffer totalt.. ikke usb 2.0?? ikke bytte av headsett uten ekstra utstyr?? samtidig er den ikke så forbanna liten i mine øyne.. en muvo er jo like liten... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 på en så dyr spiller må jeg si at dette skuffer totalt.. ikke usb 2.0?? ikke bytte av headsett uten ekstra utstyr?? samtidig er den ikke så forbanna liten i mine øyne.. en muvo er jo like liten... Muvo.. NEI takk.. har hatt flere av dem.. ikke noe å skryte av.. mica'n har et hot utsene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 sier ikke at Muvo'ene er bedre, men særlig liten i forhold til konkurrentene er den ikke... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skjønner ikke at noen kan kjøpe noe sånn..... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 og hvordan var batteriløsningen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 og hvordan var batteriløsningen? Lithium-batteri som er integrert. Kan kjøpe en lader ved siden av til 249,- også. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 og hvordan var batteriløsningen? Lithium-batteri som er integrert. Kan kjøpe en lader ved siden av til 249,- også. noen som skurrer? integrert batteri så må man kjøpe lader ved siden av? stasjonær lader tenker du vel på ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 og hvordan var batteriløsningen? Lithium-batteri som er integrert. Kan kjøpe en lader ved siden av til 249,- også. noen som skurrer? integrert batteri så må man kjøpe lader ved siden av? stasjonær lader tenker du vel på ? Det finnes en overgang fra usb-kabel til strømnettet. Den jeg mente. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 spiller høyt skriver dere, hva er effekten på lydutgangene? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ser ut som en personsøker fra 80-tallet ... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 tar heller en titt på en iriver tror jeg. om ikke sony skjerper seg angående hi-md snart... Lenke til kommentar
total Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Denne spilleren ville jeg ikke kjøpt fordi: 1: prisen er alt for høy i forhold til kapasiteten. En mini ipod koster jo nesten det samme 2: usb 1 tar laaang tid! 3: har hatt flere mp3spillere og har fortsatt tilgode å prøvd gode øreplugger. Jeg må koble til Koss PortaPro for å få noe utav lyden. Elendig at en ikke kan bytte øreplugger på denne spilleren. I tillegg går det vel heller ikke an å spille med linje ut på stereoen uten ekstrautstyr?? 4: Å møtte koble spilleren til en pc for å lade batteriet (usb) begrenser bruksmulighetene drastisk. Særlig med tanke på ferie, teltturer osv. Ellers ser det jo ut som en grei spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå