Four94 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Ok. jeg pleide å laste ned masse musikk fra AudioGalaxy..men nå er det borte hva rekomenderer dere nå! noe like raskt og har stort utvalg...Winmx er også nede for tiden.. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Betyr 94 at du er født i 94, altså 8 år gammel? Det virker iallefall sånn. Kanskje jeg har gått klipp av noe, men denne tråden blir trolig stengt /slettet Lenke til kommentar
Four94 Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 hehehe good one..four alene var tatt..så jeg la til 94 19 ikke 8 .. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 01:24, Four94 skrev:Ok. jeg pleide å laste ned masse musikk fra AudioGalaxy..men nå er det borte hva rekomenderer dere nå! noe like raskt og har stort utvalg...Winmx er også nede for tiden.. prøv gnucleus dette programet er koblett opp på gnutella netverket. Quote: Betyr 94 at du er født i 94, altså 8 år gammel? Det virker iallefall sånn.Kanskje jeg har gått klipp av noe, men denne tråden blir trolig stengt /slettet hvorfor skulle denne tråden hvert stengt da? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 01:37, pegg skrev:hvorfor skulle denne tråden hvert stengt da? Hmmm... Er en smule trøtt, men jeg mente at nedlasting av musikk var ulovlig på dette forumet. Har ikke vært her så mye i det siste at jeg har fått med meg at det er lov. Jeg legger meg nå iallefall... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det er fremdeles, såvidt jeg vet, lov å laste ned MP3. Det bare spørs hvilken. På http://www.mp3.com er det masse gratis MP3, mens om f.eks. jeg hadde rippa alle CD'ene mine og lagt dem ut for download, hadde det ikke vært lovlig... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: §5. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Derfor blir denne stengt. Legg vekt på ... som kan lede til piratvirksomhet, og jeg tror denne tråden gjør akkurat det! Lenke til kommentar
sete Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 det finnes lovlig mp3 også jimmy pop. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-07-28 12:41): Quote: §5. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Derfor blir denne stengt. Legg vekt på ... som kan lede til piratvirksomhet, og jeg tror denne tråden gjør akkurat det! Denne posten hadde vert 100% lovelig så lenge du ikke hadde nevnt at dette. Noe som jeg ikke kan se en annet en 100% unødvendig. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hallo? Tenk dere om? Hvor mange tråder har ikke blitt stengt på grunnlag av at de kan lede til piratvirksomhet? Dere kjenner da moderatorene her... :razz: Og jeg bare svarte på spørsmålet om hvorfor denne tråden kunne bli stengt. Er dere uenig? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-07-28 13:01):Hallo?Tenk dere om? Hvor mange tråder har ikke blitt stengt på grunnlag av at de kan lede til piratvirksomhet?Dere kjenner da moderatorene her.Og jeg bare svarte på spørsmålet om hvorfor denne tråden kunne bli stengt. Er dere uenig? Nei er ikke det. :razz: Lenke til kommentar
sete Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 12:54, B|Real skrev: Quote: Jimmy Pop skrev (2002-07-28 12:41): Quote: §5. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Derfor blir denne stengt. Legg vekt på ... som kan lede til piratvirksomhet, og jeg tror denne tråden gjør akkurat det! Denne posten hadde vert 100% lovelig så lenge du ikke hadde nevnt at dette. Noe som jeg ikke kan se en annet en 100% unødvendig. jepp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Til dere wannabe-politi-studenter og befal-spirer: Så lenge ikke man gjør noe ulovlig her og heller ikke direkte oppfordrer til det, trenger dere ikke å komme med sinte pekefingre mot andre. Overformynderiet går over alle grenser allerede: Til og med EU har vedtatt at det er ulovlig å lage linker til andres nyhetssaker på nettet. Iran har f.eks forbudt internett helt, mens kina vil ha kontroll på all internettbruk. La galskapen stoppe her. Dere kan godt si i fra om folk utveksler serienummer her og henvise de til ICQ eller andre mer passende plasser. Men tråder som forteller om måter å linke på eller laste ned MP3 kan vel få være i fred. Og ikke fortell meg at dere aldri har lastet ned en ulovlig mp3 ... for jeg vet at julenissen ikke finnes. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Har hørt av venner at IMESH er veldig god. Men man på ha en "cleanclient" så man slipper spyware. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det er dette som er så ufattelig elendig med dette forumet. Og det er både moderatorer og brukere sin feil. Han spurte om noe - hvorfor ikke bare svare på det i stedenfor! han lurte ikke på om det var ulovlig eller ikke! Jeg synes WinMX er bra. funker fint den... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 13:45, Simen1 skrev:Til dere wannabe-politi-studenter og befal-spirer: [....] Det har vært oppe og avgjort at brukere skal si fra når tråder overskrider retningslinjene. Ellers så er det nokså slem generalisering, IMO. Quote: Og ikke fortell meg at dere aldri har lastet ned en ulovlig mp3 ... for jeg vet at julenissen ikke finnes. Det er definitivt ikke poenget. Du skyter himmelhøyt over mål. :wink: Men for å svare på spørsmålet, Direct Connect er veldig alright. DC++ er hakket bedre, men da går man glipp av gode hubber. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 AudioGnome og Kazaa er sånn passe bra. Temmelig uoversiktelig sammenlignet med salige AudioGalaxy, og utvalget er ganske magert, men det vil vel etterhvert komme fildelingstjenester som nærmer seg AG-nivå. Kan ikke fatte at folk brukte disse drittprogrammene til å laste ned musikk, når alternativet var AG! Nå har vi jo ikke noe valg! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 På AudioGalaxy kunne man finne alt mellom himmel og jord. Det var egentlig helt utrolig. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Med "Direct Connect" finner du det meste. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Har noen prøvd dette. Bearshare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå