Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 kjøpte en skjerm til 450kr og det skulle betales på forskudd samt porto da ble det 633kr jeg satt inn på hans konto men han sier at han ikke har mottatt noen penger selv om det står på min nettbank at det er overført hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vent... Hvis det er en CRT skjerm, så kan det hende BBS bruker litt tid til å overføre pengene... Er det en TFT skjerm av passe-kvalitet, så kan det kanskje virke som om du har blitt lurt.. Er det lenge siden du satte inn pengene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er en crt 19" overført 27.06 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ring banken og hør om pengene har kommet frem. Det kan jo hende du skrev feil kontonummer feks. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Og hvis dere har forskjellige banker, kan det ta en dag eller to før pengene kommer frem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 puh alarm avblåst fikk beskjed at han hadde sendt det nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Folk skriker ut svindel litt for mye. Greit, vi lever i en elektronisk tidsalder, men noen ting tar fortsatt litt tid, inkludert bankoverføringer. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Enig, fredrikrb. Folk bør vente en uke eller to før de maser så fælt. Dog artig å lese livredde folk's historier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jaja^^^nå satt jeg jo inn penger på kontoen hans for 10dager siden dekker det ditt 1-2 ukers ventetid Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Et tips til deg! Ikke kjøp billetter på Qxl. Du kan bli svindlet. Selv ved postoppkrav. Du går for å hente pakken ( Konvolutten ) i posten. Betaler. Går ut døren, og til din store forskrekkelse så er det bare 2 Pappbiter på størrelse med en billett der. Du går inn til Posten for å klage. Og de kan ikke gjøre noe som helst. Vær obs på det Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 På 10 dager har jo selvfølgelig pengene kommet til rett konto. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Forskuddbetaling er også alltid en dårlig ideé... Forskuddbetalings regel: bare betal en sum du har råd til å tape.... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva om du gjør et kupp på en flatskjerm til en verdi av 78.000 og du får den for 19.000. Du tror jo det er et kupp, siden fyren må gjøre et hastesalg. Men så sitter man igjen med skjegget i postkassen. Råd til å tape? Man kan tape uten å tenke over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå