Dimm Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 jeg lurer på om noen her kan si meg om bluecom er bra, får du den kapasiteten du betaler for, er linjene stabile osv. [ Denne Melding var redigert av: dimm på 2002-07-28 12:06 ] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 http://www.itavisen.no/art/1299036.html Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg er fornøyd. Jeg tør påstå at det er bedre enn telenor med tanke på reell hastighet etc. Jævlig enkelt å bare koble routeren/adslmodemet rett inn i nettverkskortet uten noen form for innstallasjon el.l. Det eneste er at jeg er på fornavn med kjærringa på økonomiavdelingen etter at de har føkka mye med faktureringen og regninger og sånne ting. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 jeg har ADSL fra teleh0r, vurderer sterkt å gå over til Bluecom pga, innføringen av teleh0r's pris pr. MB system som de planlegger. leste at overgang fra teleh0r tilBluecom er gratis hvis du bestiller 704/128 linjen eller raskere :smile: Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Også er det jo det samme utstyret du bruker i dag..Bluecom bruker akkurat samme modem og splitter som Telenor,så du slipper å bytte det i hvertfall Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Bluecom er et meget godt alternativ selv om de må leie linjer fra Telnor. Har selv 704/128 linja og får en maksfart på 93kb/s. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei Bruker selv BlueCom. Har 1mbit linjen. På ITavisen Speedometer får jeg 1063kbits. Ved nedlasting fra raske siter ligger hastigheten på 131kb/s Så langt meget fornøyd med Bluecom. Raske og hyggelige på support er dem og :smile: Lenke til kommentar
pine Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Vel eneste spørsmålet er om de går over til samme strategi som Telenor. Håper ikke. For jeg skifter så snart mitt avtale med Telenor går ut. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Eg tror alle går ifra Teleh0r etter 1 oktober, eller etter de har hatt abonnemanget i et år...Ivertfall skal eg det! Og da vurderer eg Bluecom... Lenke til kommentar
a_fly_guy Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Vil bare si i fra at Tele2 kommer med ADSL innen kort tid, UTEN volumtakstering:) Dette kan være verd å vente på. Tele2 er tross alt den nest største ISP'en i Norge, og kommer til å levere et meget konkuransedyktig produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå