TST Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Stekende sol, lite spillutgivelser og et behov for å slappe av etter en hektisk høst og vinter, gjør at redaksjonen i Gamer.no nå er frekk nok til å slappe av litt. Les mer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ta dere en velfortjent sommerferie. det fortjener dere Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Synes dere er heller dårlig på nyheter generelt jeg. Tviler på at jeg vil merke noen forskjell, sjeldent med ferske nyheter her alikevel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ta dere en velfortjent pause, det har dere virkelig fortjent Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Synes dere er heller dårlig på nyheter generelt jeg. Ja, jeg er enig. Det er jo helt teit at de ikke kommer med nyhetene ti sekunder før de skjer, hva? De kommer med nyheter når de er nye. Om du er uenig, vis meg noen bevis. BTW: Joda, dere må jo ha ferie dere også, bare IKKE forlat oss HELT, da! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nei, dette er uakseptabelt! Dere må jobbe hardere, bedre og raskere enn noen gang! Neida, kos dere i sommersola med en duggfrisk. Skål! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ta dere en velfortjent sommerferie. det fortjener dere Jepp. Ha en fin sommer. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bra med en pause engang iblany! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det skjer vel ikkje så mykje i spelindustrien på sommaren uansett, så vi går nok ikkje glipp av noko om dykk tek ein svømmetur eller to ekstra. god sommar Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er det frekkeste! Hva skal vi lese nå da?! Neida, dere fortjener en pause dere og. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det skjer vel ikkje så mykje i spelindustrien på sommaren uansett Det bør det! Jeg vil, nei. Jeg KREVER at jeg får spille BF2 på høye detaljer og høy oppløsning, for slik det er nå (MÅ spille det på details: Low og oppløsning: 800*600 for at det i det hele tatt skal gå rundt), ser det værre ut enn BF'42! EA bør jobbe på spreng i sommer, ellers krever jeg pengene tilbake. Men dette vedrører ikke Gamer. Dere må selvfølgelig ha en fin (og egentlig alt for varm) sommer. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ha en flott og velfortjent sommer. Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ha ein god sommer Derre fortjener det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg