StereoSteward Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sitter og vurderer bærbare, men vet ikke hva jeg skal velge. Er så utrolig mye ute på markedet. Det jeg skal bruke den til er skole (tekstbehandling og noe grafisk -> photoshop ol), musikk og kanskje se på film nå og da. Vil ikke bevilge så mye mer enn 12000,- Er ikke en stor fan av spilling, kanskje det blir litt kabal Helst skal det være integrert wlan, og i alle fall en 60gb. Håper på gode anbefalinger På forhånd takk Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvis 3d-ytelse ikke er viktig(noe jeg fikk inntrykk av) så har du mye fint å kose deg med til ca 12 000. Du får 1557/9 modellene, eller hvis du vil ha fra et kjent merke har Dell alternativer, acer, hp alle:P hehe! Det du absolutt bør vurdere er vekt og skjermstørlse. 1557 1559 Dell i510m Det er noen alternativer med 15" vanlig skjerm. Ellers bør du vurdere 17", 15.4", 15", 14.1", 12.1", 12". Lenke til kommentar
ba1der Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis du ikke spiller særlig mye ville jeg gått for en 12" iBook ( http://www.apple.com/no/ibook/ ) Mac OS X - Tiger! (dette er nok argument i seg selv egentlig Alt bare virker. Bra batteritid. Liten og lett. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hørt om SHG? Der er det mange gode og billige tilbud. Skriv opp kravene dine, så skal jeg finne ett tilbud til deg! www.shg.no -John Lenke til kommentar
roht Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kva med Dell då? Dei har jo ganske mange billige bærbare som er berekna til surfing/jobb og slikt. Men ta ein liten surferunde på internett, les litt omtaler av diverse bærbare og finn "din" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå