KimNK Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer. Rekner med han skal ha det til livebruk elns. På scena har du lov å ha på deg kva faen du vil. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Trodde han skulle ha de til dama si jeg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer.Rekner med han skal ha det til livebruk elns. På scena har du lov å ha på deg kva faen du vil. Du har ikke tenkt på at nagler kan brukes som slagvåpen? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer. Å tro at en vet om en person er idiot/goth eller ikke pga noe skarve nagler er det bare idioter eller goths som gjer. Jeg har (små riktignok) nagler på beltet mitt, omg me be teh goth!!!!!111 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg er gitarist i et svartmetallband så jeg tror nok at jeg får lov til å ha på meg litt nagler Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 De på body map er for pinglete og har ikke mulighet til å dra dit torrfisk skal være skikkelig slem!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer. Å tro at en vet om en person er idiot/goth eller ikke pga noe skarve nagler er det bare idioter eller goths som gjer. Jeg har (små riktignok) nagler på beltet mitt, omg me be teh goth!!!!!111 Oh, cummon, feel teh irony!1 Uansett så tykkjer eg at det er småidiotisk å gå rundt med nagler til vanlig.Pyramider på 1cm er ikkje akkurat det eg vil definere som skikkelige nagler. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer.Rekner med han skal ha det til livebruk elns. På scena har du lov å ha på deg kva faen du vil. Du har ikke tenkt på at nagler kan brukes som slagvåpen? Og det hadde akkurat kva med innlegget mitt å gjere? I praksis kan omtrent alt brukast som slagvåpen, nagler du får kjøpt i butikk er nesten alltid avrunda i spissane. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Sånne pyramidegreier er jo helt meningsløse Hvordan går det med 15cm'erne satrucci? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer. Sitter her med naglebeltet mitt, jeg er ikke noen goth person. Så du kalte meg en idiot Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Skal trådstarter ha nagler for å se badass ut og lage huller i andre mennesker/dyr/objekter eller skal han snekre? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 snekre med nagler? er det så normalt at du måtte nevne det som ett alternativ? ... han skal nok være tøff i gata Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Å gå rundt med nagler er berre idioter og goths som gjer. Sitter her med naglebeltet mitt, jeg er ikke noen goth person. Så du kalte meg en idiot Gaaaah, ta alt eg seier så jævla bokstavelig da. Det eg meinte var at å gå rundt med naglearmbånd med nagler på nesten 10cm sånn heilt til vanlig er litt... Ja.. =P Naglebelte kan eg fint gå med sjølv, men nagler på belter er som oftast ikkje meir enn max 2-3cm. tørrfisk: Eg har nesten tenkt på å vurdere å kanskje begynne. Endret 9. juli 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Nagler er først og fremst laget for å snekre med. At gotere synes det er SHEMPEtr00 er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Nei nå!! Mulig å slutte å vere så OT da, hold kjeft eller hjelp fyren!! De selger nagler på http://shop.nuclearblast.de > Accessoires > Neuheiten Nieten & Patronengürtel Neiten er nagler tror jeg.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Fyren fra bildet på side en har tretoms spiker:S Det er billig og du får det i de fleste jernvarehandler. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har ett belte som er som 3 sykkel kjeder. Det er tøft! veier ubrukelig mye men Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Nei nå!! Mulig å slutte å vere så OT da, hold kjeft eller hjelp fyren!! Thank you! Skal ikke ha naglene for å være "tøff i gata" men til scenebruk! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Oh, cummon, feel teh irony!1 Uansett så tykkjer eg at det er småidiotisk å gå rundt med nagler til vanlig.Pyramider på 1cm er ikkje akkurat det eg vil definere som skikkelige nagler. Joda, sånn sett så er jeg enig... det blir vel det man kan kalle 'overkill' Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kjøp popnagler på biltema.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå