Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Dra på body map på arkaden i Oslo, der får du sånn (til 1000,- osv ) De har store og da! 10cm lange osv Endret 8. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 De på body map er for pinglete og har ikke mulighet til å dra dit Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 De på body map er for pinglete Hahahaha? Hvordan kan de være pinglete når de er 15 cm. lange? De har ikke de virklige kule ute på siden ser det ut som.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kan noen fortsatt forklare meg hva nagler er? Og hva skal det brukes til? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvordan kan de være pinglete når de er 15 cm. lange? De har ikke de virklige kule ute på siden ser det ut som.. Nettopp! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Send en mail til body map og spør om en handel utennom det de har ute på nettsidem spør om bilde ect om nagle varer de ikke har på net og spør om dere kan gjøre en handel over nett på den varer du måtte ønske (nb: de er gryse dyre de store med nagler 600,- til 1000,- osv) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kan noen fortsatt forklare meg hva nagler er? Og hva skal det brukes til? http://www.boardshop.no/upl_img/big_314200524851804.jpg Naglebelte... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bare jeg som husker denne tråden? Får et lite flashback . Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg husker den ikke INGEN som vet hvor i svartmetalls hjemland man får tak i noen skarve nagler?!!! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 få tak i noe lær og slå "noen" (en hævv!) spikrer igjennom og voila nevnt tidligere Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Det blir stygt og hjemmesnekra. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det blir metal to the bone hardcore darkness forever Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Seriøst, skikkelig kule naglarmbånd syr du sjølv. 2 gode biter med svart lær, et skosnøre og kreaftige nagler type slagbor i lausvekt. Slike chrome shiny 3-4 raders nagler du får kjøpt ser jo berre fjortisgoth ut. Skal vere minst 15 rader matte nagler og dekke heile underarmen. =D Om du gidder og gjer deg skikkelig godt for kan resultatet bli dritkewlt. Berre husk på å legge 2 lag lær, et legger du over endane etter du har satt naglane igjennom. Du har ikkje så jævlig lyst på gnagsår etter festet på naglane over heile armen. =P Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har rett og slett ikke tid til det, men du må gjerne sy meg noen satrucci, kan gi deg noen hundre spenn Lenke til kommentar
ratata Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 får vel slikt frå webshopen til nuclear blast Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da må du kjøpe sånne STORE og skummle nagler.. DET er tøft det.. Men kjø spisse da, ikkje sånne flate, det er bare teit. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kan noen fortsatt forklare meg hva nagler er? Og hva skal det brukes til? Du skal ha dem på deg, gå rundt å se kul ut.. Thats wath its all about. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå